01 sierpnia 2019

Wyniki candy

Miesiąc temu ogłosiłam candy - trochę niespodziankowe, bo nie zdradziłam co będzie nagrodą ;) I nadal nie zdradzę - dopóki nagroda nie dotrze do nowej właścicielki :)

Dziękuję za wszystkie zgłoszenia i - co mnie bardzo, bardzo cieszy - same dobre odpowiedzi na zadane pytanie :) Rzeczywiście post o candy był TYSIĘCZNYM postem, który opublikowałam na blogu :)

W przeprowadzeniu losowania pomogła mi moja córka Dorotka :)




Serdecznie gratuluję Basi i proszę o kontakt mailowy -> hanulek83@gmail.com

16 komentarzy:

  1. gratulacje :). Dziękuję za zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Łaaaaałłłłłłł :):):) Dziękuję najserdeczniej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Basia ! Moje ogromne gratulacje! Ty to masz szczęście.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję najserdeczniej :) Ogromnie się cieszę :)

      Usuń
  4. Gratulacje dla wygranej i dziękuję za miłą zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje dla Basi. No i dziękuję za zabawę

    OdpowiedzUsuń
  6. gratulacje dla Basi ;)
    Dzięki za zabawę

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję za miłą zabawę

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję Basi wygranej a Tobie dziękuję za zabawę.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony po sobie ślad :)