01 października 2018

HAED A Stitching Shelf (4)

Cztery miesiące z HAEDem za mną. We wrześniu nieco przystopowałam z posiedzeniami przy kolosie. Jest coraz więcej dni, kiedy w ogóle do niego nie siadam... dlatego też zrezygnowałam z codziennych publikacji na Instagramie - zdjęcia pojawiają się teraz raz w tygodniu, w czwartek.

Od ostatniego postu przybyło tylko 6 000 krzyżyków -> dobiłam do połowy szerokości pracy :)
Dopiero na całościowym zdjęciu widać te ogniste zawijasy, które pojawiają się przy klepsydrze. Z bliska tego nie widać ;)

Na jesień mam sporo hafciarskich planów, ale HAED jest priorytetem. Mam nadzieję, że do końca miesiąca nadgonię nieco i że pojawi się dużo więcej niż 6k xxx ;)

HAED A Stitching Shelf
1.06-30.09.2018
46 000 xxx


17 komentarzy:

  1. Zawstydzasz mnie swoimi postępami w tym hafcie Haniu :) Ale jednocześnie dopingujesz :) Tak trzymaj!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow. To jest tempo. Gratuluję 😀

    OdpowiedzUsuń
  3. Jejku, jak pięknie haft zaczyna wyglądać. Ja nie mogę się zmobilizować do posiedzenia przy kolosie - głównie chyba przez kartki z wzorem, które ciągle fruwają po świecie. Życzę Ci owocnych posiedzeń nad tym haftem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W życiu nie dałabym rady wyszywać z kartek. Cieszę się, że udało się ten wzór przerobić na xsd i wyszywam go korzystając z aplikacji na tablecie :)

      Usuń
    2. Haniu, a zdradzisz sekret co to za aplikacja? Może i mnie zmotywuje do działania?

      Usuń
    3. Są dwie aplikacje na telefon/tablet, które obsługują wzory w formacie xsd (to te, które otwiera także Pattern Maker): Crossty (miałam ale nie polecam) i Cross Stitch Saga (bardzo polecam). Mam zamiar napisać post o obu i zrobić ich porównanie.
      Jeśli masz pytania już teraz to zapraszam na maila: hanulek83@gmail.com :)

      Usuń
  4. Świetnie Ci idzie, podziwiam Twój zapał.Wzór nie jest łatwy, a Ty idziesz jak burza. Czekam na kolejną odsłonę, powodzenia.

    OdpowiedzUsuń
  5. Niesamowite postępy! Podziwiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Podziwiam i mocno kibicuję. Obraz będzie piękny. Nie powstydziłaby się go żadna wiktoriańska biblioteczka.

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny haft, będę podglądać efekty z wielką przyjemnością. Pozdrawiam 😊

    OdpowiedzUsuń
  8. Haniu mkniesz jak torpeda ze swoim haedem :) Dzięki Twoim postom z haedem i mnie wróciła wena i udało mi się troszkę przysiąść do mojego kolosa, może wkrótce coś mi się uda pokazać. Kochana dziękuję za motywację! Trzymam kciuki za kolejne postawione krzyżyki :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Te kolory są niesamowite. Kibicuję z całego serca.
    Ps. Dzięki Tobie staram się systematycznie pracować z moim kolosem

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony po sobie ślad :)