15 lutego 2018

Wymianka z zimą w tle - finał

Zima nas - w Szkocji - jak co roku rozpieszcza ;) Śnieg spadł może 3 razy - ale nie utrzymał się dłużej niż dwa dni. Dzieciaki trochę zawiedzione, bo nie udało nam się ulepić bałwana...

W tym roku brak zimy zrekompensowałam sobie udziałem w wymiance z zimą w tle u Kasi.

Moja paczuszka przywędrowała do mnie wczoraj. Przygotowała ją dla mnie Anja
Przesyłka była pełna biało-niebieskich cudowności! Dwie serwetki zrobione na drutach (cudo! byłam pewna że są szydełkowe, ale Agnieszka zwróciła mi uwagę w komentarzu, że jednak nie), dwie podkładki pod kubki, kartka, muliny, guziczki, szpatułki do nici oraz całe morze słodkości :)




Jeszcze raz bardzo Ci Aniu za tę przesyłkę dziękuję :*

* * *

Paczuszka ode mnie powędrowała do Ewy:


Kasiu bardzo Ci dziękuję za zorganizowanie kolejnej wspaniałej zabawy! :)

PS. Na blogu odrobina zmian - a wszystko również dzięki Kasi :*

14 komentarzy:

  1. Swietna wymianka, u ciebie chociaz troche sniegu spadlo a ja juz nie pamietam jak wyglada, mieszkam na poludniu hiszpani i tu nigdy nie sypie, Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne prezenty i te otrzymane i wysłane :) U mnie w tym roku też zima w śnieg uboga i to bardzo. Jak już troszeczkę spadło, to jeszcze tego samego dnia znikał. W gruncie rzeczy to się nawet cieszę, bo ja ciepłolubny ludź jestem :D
    P.S. Serwetki są robione na drutach ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O matko, rzeczywiście!!! To tym bardziej takich nie umiem ;)

      Usuń
  3. Same piękności i te, które dostałaś i te, które podarowałaś:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniałe prezenty przygotowałyście :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Haniu, jeszcze raz dziękuję za piękne upominki :)
    Ty również otrzymałaś same cudności :)

    OdpowiedzUsuń
  6. fajne prezenty poszły w obie strony:)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Super wymianka. O widzisz, u nad tez ostatnio śniegiem sypnęło. Był bałwan, nawet dwa, ale za to jakie? Takie az 15cm 😂 A po południu tylko potyczki i kamyczki było widać 😃

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo się cieszę, że dotarły na czas :) i że podobają Ci się te drobiazgi.
    Serwetki (rzeczywiście druciane) to dzieło mojej mamy, która znalazła schemat na serwetki Gwiazdki i stwierdziła, że idealnie będą pasować do naszej wymianki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podziękuj Mamie :) prezent trafiony w 100% :)

      Usuń
  9. Wspaniałe prezenty, i te wysłane i te otrzymane, cudna ta karteczka z dziewczynką :) A serwetki piękne i bardzo starannie wykonane - mama Ani tworzy cudeńka :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Sliczne prezenty wykonalas i te otrzymane sa piekne.

    OdpowiedzUsuń
  11. Wspaniałe niespodzianki:) A zmiany owszem widać,i rękę Kasi też widać:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne prezenty.
    Dziękuję za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony po sobie ślad :)