05 lutego 2017

SoDa - pierwsza Pin Up Girl

Plany planami, a życie życiem :( Ten post miał się pojawić pierwszego lutego. Niestety grypa pokonała mnie i moją rodzinę - a co za tym idzie nie było ani czasu, ani ochoty na xxx.

Z kilkoma koleżankami zorganizowałyśmy na FB sal SoDa - do wyboru 12 obrazków z dwóch serii. W planach mam wyszycie wszystkich :)

Na pierwszy ogień poszła Pin Up Girl - 6 obrazków będzie utrzymanych w takim właśnie klimacie :)

Obrazki będą wyszywane osobno, na razie ramka robocza, ale możliwe że właśnie w takich słodkich różowych ramkach będę je wszystkie umieszczać :)




Lubicie wzory SoDa?

32 komentarze:

  1. zalotnica mała:) uroczy hafcik

    OdpowiedzUsuń
  2. Ależ obłędny hafcik:)
    Wygląda rewelacyjnie - cała seria to będzie niezłe cudo:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super! Mnie tez choroba pokonala juz 5 dzien antybiotyku a poprawa praktycznie zerowa :-(. Zycze duzo zdrowka!

    OdpowiedzUsuń
  4. kurcze, jak bym wiedziala o tym salu bym sie przylaczyla :/ pin-upki mam wlasnie w planach ;/

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny hafcik, całość będzie rewelacyjna.
    Pozdrawiam serdecznie i zdrówka dla całej rodziny życzę :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Uroczy hafcik z pazurkiem ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. słodka:)))masz dziewczynki to dla nich jak znalazł:)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Przesłodka panienka, a moja jeszcze się robi.

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowna jest! A można się przyłączyć do Waszej zabawy?

    OdpowiedzUsuń
  10. Kiedyś byłam na nie dla wzorów SoDa, ale od jakiegoś czasu, oglądając ich propozycje, mam ochotę wyhaftować kilka z wzorów :)
    Piękna panna powstała.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale piękność :)
    Pozdrawiam i życzę zdrowia

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajna kobietka! W ramce też jej całkiem do twarzy ;) Czekam na kolejne ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. śliczna dziewczynka, lubie te wzory!
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo lubię te słodkie wzorki :) są kolorowe i optymistyczne :) będzie piękna kolekcja :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nigdy nie wyszywalam sody, wzory wygladaja latwe. Hafcik jest slodki. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam SODOwe słodkości, choć wcale tak szybko mi nie idzie z nimi jakbym się spodziewała. Twój hafcik - super!

    OdpowiedzUsuń
  17. Te hafty SODY mają coś w sobie :) A różowe rameczki dla tych dziewczynek to wcale nie taki zły pomysł :))

    OdpowiedzUsuń
  18. Zalotna panienka ;) bardzo uroczy klimatyczny hafcik!

    OdpowiedzUsuń
  19. Prawdziwa dama :) uroczy hafcik, dla mnie bardziej pasowałaby niebieska ramka, komponowałoby się z kokarda na głowie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Jest cudna :) Idealna do ramki , juz sie nie mogę doczekac całej Twojej kolekcji :0

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetna, jestem ciekawa całej kolekcji :)
    W kwietniu (jeśli dobrze pójdzie) czeka mnie impreza o tematyce pin up :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony po sobie ślad :)