19 lutego 2017

Metryczka do wymianek

Posty z "metryczką do wymianek" widziałam już dawno na znajomych blogach. Nie wiem czemu tak długo zwlekałam z napisaniem podobnego postu... W ostatnim czasie taka podpowiedź bardzo mi się przydała, uznałam więc że i ja napiszę co nieco - może akurat komuś się przyda ;)
Organizatorką zabawy jest hubka38.



1. Nick/imię
Hanulek/Hania

2. Co najchętniej przygarnęłabyś? Jakie techniki podziwiasz?
Lubię wszelkie przydasie - zwłaszcza te do tworzenia kartek. Podziwiam wiele technik, niektórych spróbowałam (decoupage), nad innymi się zastanawiam, a są i takie których na razie się nie podejmę (sutasz).

3. Jakie techniki wykorzystujesz w swoich pracach? W czym jesteś najlepsza?
Zajmuję się przede wszystkim haftem krzyżykowym. W swoich pracach wykorzystuję elementy scrapbookingu.

4. Trzy ulubione kolory to...
Niebieski, turkusowy, biały

5. Kolory, których nie noszę/nie lubię to...
Czerwony, żółty, pomarańczowy

6. Czy lubisz dostawać przydasie? Jeśli tak, to jakie?
Lubię :) Bazy do kartek, mulinę i akcesoria do haftu, wstążeczki, zawieszki, koronki, guziki, scrapki

7. Czy nosisz biżuterię? Jeśli tak, jaką?
Ostatnio noszę rzadko :( A najbardziej lubię bransoletki

8. Czy masz jakiś ulubiony motyw, który przewija się np. w Twoim mieszkaniu, ubiorach?
Lubię motywy paryskie i ogólnie dziewczęce (kwiaty, motyle)

9. Kawa czy herbata (jeśli tak, co lubisz a czego nie)
Kawa i herbata :) I gorąca czekolada też

10. Ze słodyczy to ja najbardziej...
Czeko czeko czekolada :D I marcepan

11. Czy ucieszyłaby Cię książka w paczce wymiankowej? Jeśli tak, jaki gatunek?
Książka? Zawsze i wszędzie :D Najchętniej czytam kryminały. Lubię książki z elementem tajemnicy i zaskoczenia.

12. Czy ucieszyłby Cię kosmetyk? Jeśli tak, to jaki?
Coś z pielęgnacji - maseczka, krem

13. Chciałam jeszcze dodać...
że cieszy mnie wszystko, czym pragną podzielić się ze mną inne rękodzielniczki :) Powyższe odpowiedzi to jedynie drobna podpowiedź, bo tak naprawdę cieszy mnie wszystko :) A najbardziej rękodzieło.

14. Urodziny mam 19 czerwca a imieniny 26 lipca

10 komentarzy:

  1. Dobrze wiedzieć o Tobie kochana jeszcze więcej:) Przyda się:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Milo dowiedzieć się czegoś o Tobie :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie poczytać trochę o Tobie.
    Też się przymierzam do takiej metryczki.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super pomysł, też się zastanawiam nad metryczką
    Miło Cię bliżej poznać :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Imieniny obchodzisz wtedy kiedy moja Sis ;) Ja swoją metryczkę wypełniłam jakiś czas temu... Myślę że to bardzo fajny pomysł, możemy się dzięki temu wszystkie bliżej poznać ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie jest się czegoś nowego dowiedzieć, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Miło poznać Cię bliżej Haniu :)
    Mam pytanie o sutasz. Sutasz nie, bo na razie nie masz czasu na nową technikę, czy akurat ta technika Ci się nie podoba?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, bo rzeczywiście nie mam czasu na naukę czegoś zupełnie nowego ;) A sam sutasz szalenie mi się podoba :D

      Usuń
  8. Wreszcie wrzuciłam- witaj w metryczce! POzdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony po sobie ślad :)