21 stycznia 2017

Imieniny i inne okazje

Powoli nadchodzi czas kiedy w końcu będę mogła pokazać Wam wszystko nad czym ostatnio pracowałam.

Dziś pierwsza porcja tych prac - kartki.

Kilka dni temu swoje imieniny świętowała Małgosia - z życzeniami poleciał do niej taki ptaszek:



Dziś świętują dwie Agnieszki.

Do koleżanki hafciarki też poleciał ptaszek:




A do mojej bliskiej koleżanki - babeczka:





W ten weekend swoje święto obchodzą także Babcie i Dziadkowie.
Dziadkowie naszych dzieci otrzymali takie sympatyczne karteczki:








Kartki na Dzień Babci i Dziadka powstały w ramach zabawy u Magos.


* * *

Wkrótce kolejna odsłona moich tajniaków :)

25 komentarzy:

  1. Oh, jakie cudowności, piękne karteczki!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne kartki :) Proste a jakie eleganckie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne i nie powtarzalne karteczki:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Moj ptaszek z M. Dziekuje slicznie Haniu. Twoje kartki mnie inspiruja !!!!!Super!!! Dziekuje jeszcze raz.....

    OdpowiedzUsuń
  5. Zachwycające karteczki:-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super karteczki dla babci i dziadka bardzo mi sie podoba pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Tak się wiosennie jakoś zrobiło jak zobaczyłam te kartki z ptaszkami :). A ta z babcią i dziadkiem przesłodka :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Karteczki świetne. Proste formy, choć dość pracochłonne, bo kilka technik razem. Z pewnością osoby obdarowane będą zadowolone.

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne karteczki, Haniu!

    OdpowiedzUsuń
  10. Rewelacyjne te karteczki! Bardzo podoba mi się również alfabet w kartkach dla dziadków :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Z takich uroczych hafcików powstały śliczne kartki, sama różnorodność :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Haniu wszystkie piękne, ale muffinka to mój faworyt:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne, bardo eleganckie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wszystkie karteczki śliczne, ale mnie najbardziej uwodzą te z ptaszkami i literkami.
    Czy mogę kiedyś spapugować jedną ;)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wszystkie śliczne jak zwykle, ale moja i tak jest najpiękniejsze ;)
    Haniu, jeszcze raz baaaaardzo dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wszystkie karteczki piękne :) Zawsze patrzę na Twoją kartkową kompozycję z zachwytem :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Perfekcyjnie wykonane i piękne kartki :)

    OdpowiedzUsuń
  18. eleganckie kartki! Piękne te ptaszkowe literki

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczne karteczki, czy te bazy wycinasz sama...czy kupujesz gotowe ?:)
    Ten monogram z ptaszkiem , jest przesliczny :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony po sobie ślad :)