19 czerwca 2016

Paczki na wypasie, czyli wymianka z Kasią

Jakiś czas temu umówiłam się z Kasią na wymiankę. W paczuszce miało się znaleźć coś hafciarskiego, coś ręcznie robionego, przydasie, słodkości, kartka.

Obie paczuszki już doszły - czas się nimi pochwalić :D

Kasia wie co lubię najbardziej - kanwę i mulinki :D Przy okazji muszę podzielić się ogromną radością - niteczki widoczne na zdjęciu to brakujące kolory do mojej palety DMC! Mam już komplet!


Kto podczytuje bloga Kasi ten wie jak piękne kartki tworzy i jak cudowne bazy do nich dobiera. Teraz i ja mam takie bazy - jedna piękniejsza od drugiej! A do tego garść motylków i zakładka:


oraz przydasie:


Kartka i słodkości również przyleciały, ale trafiły do drugiej paczuszki - urodzinowej. Ale o tym w innym poście ;)

* * *
W paczce dla Kasi znalazły się kanwa, zestaw do haftu, kartka:




bazy do kartek (niestety kupne a nie własnej produkcji):


przydasie:


 bransoletka:



biscornu z orchideą (więcej zdjęć w osobnym poście):


oraz słodkości:


Kasiu jeszcze raz dziękuję za wymiankę i wszystkie cudowności, które do mnie dotarły :*

16 komentarzy:

  1. Haniu. Bardzo się cieszę, że jesteś zadowolona, bo ja bardzo, ale to bardzo - szczególnie dziękuję za nożyczki i bransoletkę - Ty wiesz, co tygrysy lubią najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam takie wymiany :) Same cudnosci!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Same wspaniałości. aż mi się oczy zaświeciły.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniałości, gratuluję udanej wymianki :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Super prezenty sobie zrobiłyscie. ..pisałam już na blogu u Kasi ze nożyczki są nieziemskie:-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna bransoletka!! Bardzo udana wymiana dla dwóch stron.

    OdpowiedzUsuń
  7. Todo muy hermoso, el After Eight, delicioso, muchas maravillas.

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne prezenty i ile ich!
    ___________________________________
    Pozdrawiam serdecznie!!!
    http://hafciarkablog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. fajnie! full wypas. i jedna i druga strona :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowności! Gratuluję udanej wymianki ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ta kanwa w groszki jest przecudna .Chcę taką !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Pozdrawiam serdecznie i czekam na cudeńka jakie z tej kanwyb zrobisz :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony po sobie ślad :)