29 czerwca 2016

La boîte à échevette de Nanie

Lubicie francuskie wzory? Niekoniecznie te autorstwa Véronique Enginger.
Ja uwielbiam. Mają w sobie to COŚ - lekkość, delikatność, a to to, co w hafcie lubię najbardziej. I do tego subtelne backstitche. Najpiękniej wyglądają na lnie a paleta DMC wyciąga z nich to, co najlepsze.

Na mojej liście planów na 2015/2016 znalazły się dwa hafty z książki "Mon journal au point de croix" Sophie Bester-Baqué i Véronique Enginger. Zapewne je znacie albo widzieliście gdzieś w sieci. Dziewczynka w żółtym płaszczyku jeszcze przede mną, ale drugi haft z tej listy wczoraj zszedł z tamborka.

Ostatnie dni poświęciłam na wieniec, który kiedyś posłuży do wykończenia pudełka z paper mâché:


Pudełko już czeka ;)
Wyszywałam na lnie Zweigart Edinbrugh 35ct w kolorze Flax:


Krzyżyki:



Backstitche:



I napisy. W internecie widziałam różne koncepcje wypełnienia środka. Ja zdecydowałam się na wersję oryginalną (gatunki roślin):








Za wzór dziękuję Ani, która jakiś czas temu też wyszyła ten wieniec i teraz cieszy się pięknie ozdobionym pudłekiem :)

27 komentarzy:

  1. Bajecznie Haniu! Cieszę się że mogłam pomóc :) Mam nadzieję że nie trzeba będzie długo czekać na pudełko ozdobione tym wspaniałym haftem :-D

    OdpowiedzUsuń
  2. Rzeczywiście, delikatności jak się patrzy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny haft :) Jestem ciekawa wykonczenia pudelka ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam francuskie wzory, bo są właśnie subtelne, lekkie i eleganckie. Wieniec przepiękny i na pewno cudownie będzie prezentował się na pudełku ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Miło i przytulnie, oczy zadowolone !! Uwielbiam tu wracać :) Podziwiam i pozdrawiam cieplutko <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowny haft, piękny wzór i śliczne wykonanie, cieszy oczy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny haft i piekne wykonanie. Czekam na pudełko. Ps. Mi sie bardziej podoba bez napisów ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowny haft, Haniu!
    Subtelny i elegancki, i perfekcyjnie wykonany :)
    Czekam na pudełko...

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie wykonana praca:-) A dzięki zdjęciom widać jak backstitche czynią cuda, widać że naprawdę warto je zrobić bo efekt jest fantastyczny:-))

    OdpowiedzUsuń
  10. Praca zachwyca delikatnością i subtelnym pięknem. Cudo!

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczny haft bardzo subtelny
    ___________________________________
    Pozdrawiam serdecznie!!!
    http://hafciarkablog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny haft. koniecznie pochwal się oklejonym pudełkiem. Jestem ogromnie ciekawa ostatecznego rezultatu.

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny wianuszek. Wyobrażam sobie pudełeczko - marzenie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczny haft! Pokaż nam koniecznie pudełko ozdobione tym wianuszkiem!

    OdpowiedzUsuń
  15. Jakie to piękne !!! Już nie mogę się doczekać jak wkomponujesz ten haft w wieczko.Koniecznie pokaż :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękny:)))mam tą książkę z wzorem i już parę razy się przymierzałam,ale ciągle wpada coś innego.Ja myślałam żeby w środku wyszyć jakiś cytat po polsku:))ale niemniej haft jak i wykonanie jest cudny:))))

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudowne :) Będzie ślicznie wyglądać na pudełku :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wieniec śliczny... jeszcze na lnie nie wyszywałam ale wszystko przede mną... :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękny wianek - jest na mojej liście haftów :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękny i delikatny haft.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony po sobie ślad :)