27 lutego 2016

Cross Stitch Lover - tamborek po raz pierwszy

Jakiś czas temu zapisałam się na facebookowy SAL dla zakochanych w hafcie.

Wspólnie wyszywamy wzór zaprojektowany przez Ursulę Michael, znaną z projektowania wzorów składających się głównie ze słów.

Tym razem miłośnicy krzyżyków mają okazję wyszyć wszystko to, co kojarzy im się z ulubionym hobby - nie brak tu tamborka, kanwy, igły, nici, nożyczek i oczywiście mnóstwa terminów hafciarskich.

Wyszywanie postanowiłam zacząć od podstaw a zakończyć na słowach.
Wyszywam na białej Aidzie Zweigart 18ct:


Skończony obrazek zawiśnie w mojej pracowni :)

21 komentarzy:

  1. Ja zupełnie na odwrót. A w samych fałdach to mam kilka błędów, ale nieważne :D
    Fajnie wychodzi :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapowiada się ślicznie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. super początek :) znając Ciebie za chwilę będzie finał

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem ciekawa końca tego haftu:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Czekam na odsłonę pracowni ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Znając Ciebie 2-3 dni i haft będzie gotowy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne sa te wzory, tamborek napewno bedzie uroczy.

    OdpowiedzUsuń
  8. Zapowiada się rewelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ooooo nie wiedziałam, że i Ty się skusiłaś na ten wzorek :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super sprawa z tym tamborkiem haftowanym i jako wizytówka pracowni będzie godnie się prezentował.

    OdpowiedzUsuń
  11. Haft idealny dla hafciarki :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Już po fragmencie widzę, że będzie cudny :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony po sobie ślad :)