22 października 2013

Co nowego?

Przyznaję się bez bicia, że trochę zaniedbałam bloga... Ostatnie moje wpisy to głównie SAL i TUSAL. Nie oznacza to jednak, że robótki poszły w kąt-wręcz przeciwnie. Niestety nie zawsze od razu mogę pokazać nad czym aktualnie pracuję. Ale powoli wszystko nadrobię.

Dziś pokażę dwie najnowsze prace.

Pierwszą z nich przygotowałam na Siłownię Twórczą "Jesienią malowane" w Turkusowym Hamaku.
Jak tylko poznałam temat wyzwania, wiedziałam jaką pracę przygotuję. Ten obrazek od co najmniej roku był w moich planach. Bez wahania zabrałam się za niego i muszę przyznać, że bardzo szybko i przyjemnie się wyszywał. Trochę kłopotu sprawiła mi nić metalizowana, ale i z tym sobie poradziłam (moja rada: wyszywajcie krótszymi kawałkami nici, wtedy nie będą się tak plątać i rwać).
Tym razem wyzwania nie wygrałam, ale i tak cieszę się, że wyszyłam ten obrazek-jest przepiękny!

Len Zweigart Belfast Linen 32ct
Kolor Antique White
Nici DMC (m.in. Light Effects)






Zaczęłam też jej zieloną siostrę, ale coś mi kolory nie pasują...

Na zamówienie koleżanki zrobiłam kartkę dla jej mamy. Wzorek już mi znany-w zeszłym roku wyszywałam podobną kartkę dla mojej cioci. Tym razem wersja bez białego serduszka, za to z napisem. Ząbki wykonane nożycami do materiału.

Aida Zweigart 18ct
Kolor biały
Nici DMC

Dziękuję, że ze mną jesteście :)

24 komentarze:

  1. Prześliczna karteczka i przepiękny haft!!!Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta dama jest prześliczna - zakochałam się w niej. Czy zdradzisz co to za seria lub gdzie ją można znaleźć? A karteczka urocza.
    Pozdrawiam cieplutko, Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna jesienna , taka rozhasana dziewczynka , coś wspaniałego pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  4. Haftowałam ją ubiegłej jesieni i pamiętam, jak dały mi popalić listki, zwłaszcza mulina metalizowana :))) I dlatego jeszcze o wiosennej nie myślę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dama jest urocza, ja też się w niej zakochałam od pierwszego zobaczenia. Hanulku, gdzie można znaleźć wzór do niej?
    Z nicią metaliczną tak ciężko już jest. Też xxx krótszą i dodatkowo ją woskuję, żeby się nie rozdwajała. Za to efekt zawsze jest piękny i błyszczący.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny jesienny obrazek.Widziałam w galerii Siłowni Twórczej ale niestety w jednym zdjęciu trudno oddać te wszystkie detale. Tutaj dopiero mogę pooglądać ją w całej okazałości. Karteczka też piękna.

    OdpowiedzUsuń
  7. Uroczy hafcik jesienny :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mnie sie tez podoba, zwlaszcza liscie. A jaki jest tytul tego wzoru? Bo ciezko szukac bez tej wiedzy:(

    OdpowiedzUsuń
  9. Slicznosci :):) Piekne prace :) Pozdrawiam Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo piękne prace!! Hafty na lnie... uwielbiam!
    Róża cudo.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo spodobał mi się Twój obrazek, klimatyczny i niepospolity.

    OdpowiedzUsuń
  12. Hafcik jesienny piękny :) Karteczka na pewno sprawiła wiele radości :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Prześliczna jesień :). Taka delikatna . Podoba mi się ogromnie
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczny haft, nie widziałam jeszcze tego wzoru - rzeczywiście jest bardzo jesienny, bardzo delikatny i bardzo urokliwy :))

    OdpowiedzUsuń
  15. Ach!!!!!! Prześliczna ta Pani Jesień!!! Czy mogłabym prosić o wzór na nią! Tak się nią zauroczyłam!! Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę o adres email.

      Usuń
    2. zuza7774@wp.pl Adres mail jest również na moim blogu. Będę baaardzo wdzięczna! :*

      Usuń
  16. Cudny ten hafcik, a karteczka urocza:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudna pani jesień. Jeśli można to ja też poproszę :)
    emila.sawicka(@)gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Ta Jesień robi mega wrażenie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Przeuroczy hafcik!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Ale cudny ten pierwsy haft - normalnie miód malina :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony po sobie ślad :)