15 kwietnia 2011

I need coffee now! ~1~

Ledwo skończyłam jednego dimka, już zabrałam się za następnego:) Ale muszę przyznać, że wyszywanie dimków wciąga:)
Wzorek ten już dawno za mną chodził, a dziś zdobyłam go dzięki Gabrysi:)
Tak obrazek będzie wyglądał po skończeniu:


Na razie to tylko kilka krzyżyków, ale że dziś piątek, to chwalę się tym, co mam:



Wyszywam na białej Aidzie 16ct nićmi DMC. Nie miałam wszystkich kolorków z legendy, ale dobrałam inne ze swoich zbiorów i mam nadzieję, że wszystko będzie do siebie pasować.
I mam już nawet pomysł jak wykorzystać ten hafcik:)

Dziękuję Wam za cenne rady co do złotej nici:)

5 komentarzy:

  1. Fajny wzorek! Czekam na dalsze postępy w pracy!

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie bardzo podobają się wszystkie obrazki Dimensions:) Świetnie wychodzą! Pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  3. Znając Twoje tempo,już niebawem pokażesz nam całość:)wzorek jest śliczny

    OdpowiedzUsuń
  4. Naprawdę świetny wzorek! Zgadzam się z Iwoną, na pewno niebawem pokażesz część dalszą, moooocno już zaawansowaną w krzyżykach :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony po sobie ślad :)