07 grudnia 2018

TUSAL 2018 - grudzień

Grudniowy nów  to czas by po raz ostatni pochwalić się TUSALowym słoikiem:


Tym samym kończę moją przygodę z TUSAL - i jako organizatorka, i jako uczestniczka.
Dziękuję za ostatnie dwa lata, kiedy miałam przyjemność organizować tę zabawę :)

Nie będzie mi brakowało zbierania nitek - nadal będę to robić, ale niekoniecznie chcę o tym pisać na blogu. I niech Was nie zwiedzie wielkość słoiczka - zdążyłam go już dwa razy opróżnić w tym roku ;)

We wtorek rusza głosowanie na najpiękniejszy słoiczek TUSAL 2018 - przypominam uczestniczkom by do tego czasu opublikowały ostatnie tusalowe posty.

Kolejną edycję zabawy organizuje Agata -> TUTAJ. Serdecznie zapraszam do udziału :)


2 komentarze:

  1. Jak zobaczyłam to zdjęcie (jeszcze przed przeczytaniem wpisu) to od razu pomyślałam, że słoiczek zdecydowanie zbyt mały, jak na Twoje możliwości 😉

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie dziękuję za ten rok.
    Zabawa zmobilizowala mnie to działania. Do zapełniania słoiczka i zaglądania na blog.
    Dziękuję.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony po sobie ślad :)