23 września 2018

SAL na powitanie jesieni - finał

I już jesień. Choć w powietrzu od dawna było to czuć. W Szkocji chłodno, ale nadal zielono. Czasem brakuje mi polskiej złotej jesieni...
Rekompensatą niech będzie ten piękny wieniec - z parasole, kaloszami i dynią:

Hello, Autumn
Projektant: Julia z NewLeafCraft
Zweigart Edinburgh Linen 35ct, kolor Flax
Nici bawełniane DMC
Ramka -> sklep The Range

Wyszyłam go w zabawie salowej zorganizowanej przez Kasię. Gdyby nie ona, ten obraz chyba by nie powstał... nie miałabym takiej motywacji ;) W grupie zaś wyszywać raźniej :)








Przypominam o moim CANDY :) Liczcie uważnie ;)

19 komentarzy:

  1. Jestem oczarowana tym haftem. Piękna oprawa. Całość zachwyca :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Obrazek cudny, ale ja nie chce jesieni i zimy, ja chcę by dalej było lato ;P

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepięknie wyszło! Te wszystkie detale i te kolorki... cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ślicznie, w oprawie świetnie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piekny jesienny obrazek, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Zachwycił mnie u Kasi, zachwyca i u Ciebie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepięknie całość się prezentuje!

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładny hafcik! Pięknie dobrane kolory jesieni.

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudnie oprawione :) Bardzo ładny!

    OdpowiedzUsuń
  10. Obraz śliczny, pięknie oprawiony i zaprezentowany.

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo podoba mi się oprawa tego haftu - wcale nie musi być w kwadratowej ramce i wygląda pięknie. Sam haft podziwiałam już u Kasi - niezmiennie zachwyca mnie kolorami a Twoje pieczołowite wykonanie jest mistrzowskie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudny wzór ,przepięknie wyszyty i do tego oprawiony ze smakiem . REWELACJA !!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna ta jesień u ciebie Haniu 😍

    OdpowiedzUsuń
  14. Wow, cudowne! Zazdroszczę takiego skarbu w domku :) niech mi ktoś dobę wydłuży.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony po sobie ślad :)