11 września 2018

Candy z biscornu

Mimo że dopiero wrzesień, to czuję że październik zbliża się wielkimi krokami.
A wraz z nim ósma rocznica mojego blogowania.
Co to oznacza? Pewnie niektórzy się domyślą...



Pod ostatnim postem z biscornu otrzymałam tak wiele miłych komentarzy, że postanowiłam biscorniakiem obdarować jedną z Was :)

Zasady zabawy:

1. Zapisy trwają od dziś do 10 października.
2. 11 października - w 8. rocznicę założenia bloga - ogłoszę zwycięzcę.
3. Aby wziąć udział w zabawie należy prowadzić rękodzielniczego (niekoniecznie krzyżykowego) bloga lub stronę na FB (fanpage).
4. Zgłaszamy się poprzez formularz z żabką - wystarczy kliknąć ADD YOUR LINK 
i uzupełnić dane: imię/pseudonim (taki sam jak ten, którym podpisujecie się w komentarzach), link do bloga lub strony na FB (chodzi o fanpage, a nie stronę osobistą) oraz adres email.
5. W komentarzu należy zostawić odpowiedź na dwa pytania:
- ile spośród wzorów autorstwa Faby Reilly wykorzystałam do tej pory do wykonania biscornu
- które spośród nich chcielibyście otrzymać w prezencie
6. Chodzi o liczbę wykorzystanych przeze mnie wzorów, a nie wszystkich wyszytych biscornu -> niektóre z nich robiłam dwa razy.
7. Abym nie pogubiła się w tych zapisach, proszę o jedno -> zgłaszając się przez żabkę podpiszcie się dokładnie tak, jak w komentarzu. Sam komentarz lub samo zgłoszenie nie będą brane pod uwagę.
8. Do czasu zakończenia zapisów komentarze na blogu będą moderowane - żeby nie było podpowiedzi ;) Na bieżąco będę publikować komentarze do innych postów, a te dotyczące biscornu i zapisów ujawnię po zakończeniu zabawy.
9. Zwycięzcę wyłonię spośród osób, które spełnią następujące warunki: zgłoszą się przez formularz oraz prawidłowo odpowiedzą na pytanie o liczbę biscornu.
10. Biscornu to oczywiście nie jedyna nagroda - ale niech pozostała część prezentu pozostanie na razie tajemnicą.


Serdecznie zapraszam do udziału w zabawie :) W razie pytań proszę o maila 
-> hanulek83@gmail.com

17 komentarzy:

  1. Czyżbym była pierwsza?:) Haniu, gratulacje, 8 lat to nie w kij dmuchał! Wielu lat owocnego blogowania i tworzenia ci życzę, a jeśli się nie pomyliłam, to naliczyłam 11 wzorów autorstwa Faby Reilly. Wszystkie piękne, a najbardziej skłaniam się ku magnolii i kwiatom jabłoni. Pozdrawiam!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluje jubileuszu Haniu:)Chętnie wezmę udział w zabawie :)Twoje biscornu to prawdziwe dzieła sztuki. Doliczyłam się 11 wzorów. Jednak zimowe ma chyba zmodyfikowany wzór i sama tam piszesz że podobne, więc byłoby ich 12 :). Ciężko wybrać jeden wzór, ale padło na fuksję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Serdecznie gratuluję rocznicy blogowania i życzę jeszcze wielu owocnych lat.
    Zawsze podziwiam Twoje biscorniaki, a te według wzorów Faby Reilly w szczególności.
    Jeśli się nie pomyliłam to wykorzystałaś 11 wzorów, a wybrałabym różane, bo kocham róże.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Wykorzystałaś (z pięknym efektem) 2 wzory: magnolia, maki i kwiat jabłoni. I właśnie ten kwiat (jabłoni) urzekł mnie najbardziej.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna rocznica. Serdecznie gratuluję. Liczyłam i liczyłam i wyszło mi 12 wzorów autorstwa Faby Reilly, które wykonałaś. Wszystkie piękne, ale gdyby do mnie uśmiechnęło się szczęście to poproszę o biscornu z dziką różą lub kwiatami jabłoni.

    OdpowiedzUsuń
  6. I jest mi wstyd- tak bardzo się pospieszyłam z komentarzem i odpowiedzią, że podałam złą liczbę, nie 3 a 11 wzorów wykorzystałaś do biscorniaków - zimowe, róże, konwalie, maki, kwiat jabłoni, magnolia, dzika róża, fuksja, irysy, obrączki, orchidea. Ale nadal kwiat jabłoni urzeka mnie najbardziej.

    OdpowiedzUsuń
  7. Haniu, gratuluję tylu wspaniałych lat w blogosferze:) Ile wzorów wykorzystałas? Stawiam na liczbę 11:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zgłaszam chęć udziału w zabawie.
    Wzorów wykorzystałaś 10
    Otrzymać bym chciała Wild Rose
    Gratuluję rocznicy i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. 8 lat to szmat czasu! Oby tych lat było jak najwięcej :)
    Przejrzałam wszystkie posty z igielnikami i wyszło mi, że wyszyłaś już 12 różnych wzorów Faby Reilly. Mam nadzieję, że się nie pomyliłam :)
    Najbardziej podoba mi się Apple Blossom :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Serdeczne gratulacje z okazji tak wspaniałej rocznicy!

    Zgłaszam się i ja :)
    Doliczyłam się 12 różnych wzorów.
    Najbardziej podobało mi się Rose Sepia :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zdaje się, że zapomniałam podać adres email...
    lucia_20@onet.eu

    OdpowiedzUsuń
  12. Haniu, robisz przepiękne biscornu i nie dziwię Ci się, że wybierasz wzory autorstwa Faby Reilly. Naliczyłam 12 wzorów,nie mam pojęcia czy to prawidłowa odpowiedź, ale mam nadzieję, że tak :) Wszystkie są piękne, ale osobiście mam słabość do magnolii i irysów.

    OdpowiedzUsuń
  13. Obstawiam 10 biscornu.Podobają mi się bardzo maki.

    OdpowiedzUsuń
  14. Hanulku! Już teraz gratuluję Ci tych prawie 8. lat prowadzenia bloga! Cudne prace tworzysz, z wielką dbałością o każdy szczegół i bardzo lubię Cię odwiedzać! Super, że jesteś, tworzysz i inspirujesz, bo wzory, które znajdujesz są cudne! Z przyjemnością wezmę udział w Twojej zabawie! Ja naliczyłam 12 wzorów Faby Reilly, które wykorzystałaś w swoich pracach, mnie najbardziej urzekł wzór Purple Iris- uwielbiam irysy i taki właśnie chciałabym otrzymać! Pozdrawiam Cię serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  15. trochę narobiłaś tych poduszeczek :)
    wyliczyłam 10 wzorów, dzikie róże, malutkie różę , irys, wzór zimowy, orchidea, magnolia, róża ( podusia na obrączkę),konwalie, mak, jabłko
    wzór , który najbardziej mi się podoba to chyba mak, chociaż wszystkie są prześliczne
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Podczytuję Twojego bloga regularnie, jednak nie jestem pewna czy kiedykolwiek komentowałam.. Niestety ja jestem z tych rzadko komentujących..
    Postanowiłam jednak wziąć udział w Twojej zabawie (na ostatnią chwilę), ponieważ oprócz tradycyjnego candy zadajesz jeszcze mały wysiłek a to tylko zwiększa zabawę:)
    Jeśli więc chodzi o zadane pytanie to obstawiam, że do tej pory wyszyłaś 12 wzorów biscornu autorstwa Faby Reilly.
    Jeśli zaś chodzi o drugie pytanie, to najbardziej podoba mi się biscornu z kwiatami jabłoni.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratuluje 8 rocznicy i życzę co najmniej jeszcze 100 ;)
    Policzyłam i wydaje mi się że jest to 12 wzorów,
    przygarnęłabym wszystkie, bo każdy z nich jest wyjątkowy i pięknie zdobiłby mój hafciarski kącik ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony po sobie ślad :)