16 listopada 2017

Kwiatowy rok - gerbera

Muszę przyznać, że listopadowy temat z zabawy Kwiatowy rok u Kasi był dla mnie nie lada wyzwaniem... trudno bowiem znaleźć ładne i nieduże wzory gerbery... W końcu po długich poszukiwaniach znalazłam alfabet właśnie z gerberami.

A od wzoru już tylko jeden krok do kartki ;) Tym razem D jak Dagmara:



* * *
Jeszcze tylko jeden temat i koniec tej kwiatowej zabawy...
Żeby jednak nie było nudno to zapraszam na moje wyzwanie całoroczne (kliknij na zdjęcie aby przejść do postu):


oraz do zabawy u Kasi:


16 komentarzy:

  1. No to się Haniu zdziwisz jutro jak post wstawię:) Hihi, ale u mnie na B jak Barbara:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna jak zawsze. Podziwiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. hihi a ja zamiast gerbera przeczytałam "galeria" :D bardzo fajne byłoby takie podsumowanie z wszystkimi karteczkami z tej zabawy :) pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno pojawi się taki post na koniec roku :)

      Usuń
  4. Krásna pohľadnica, ako vždy :-)
    A.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nieźle :) Ja jeszcze nawet nie znalazłam wzoru :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna, ja też dopiero szukam wzoru i też się natknęłam na ten alfabet :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna karteczka, delikatny ten alfabet z gerberą :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj to prawda, bardzo trudno, a gerberki takie ładne.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony po sobie ślad :)