05 października 2015

Tryptyk z rowerem

Ręka w górę, kto podejrzewał, że po garbusach przyjdzie czas na rowery?
Tryptyk ten idealnie nadał się jako moja praca na całoroczne wyzwanie "Rower to jest świat".

Tryptyk z rowerem (Permin of Copenhagen)
Aida Zweigart 20ct, kolor biały
Nici DMC
Ramka - sklep TIGER

Podobnie jak przy garbusach wybrałam Aidę Zweigart 20ct w kolorze białym.
Wzór ten różnił się nieco od garbusów - krzyżyki powinny być stawiane jedną i dwiema nitkami muliny. Na gęstej kanwie 20ct trudno wyszywać dwiema nitkami... dlatego obrazek traci trochę na trójwymiarowości, bo cały wyszyty jest jedną nitką...

Ale ostatecznie myślę, że nie robi to wielkiej różnicy ;)







A tak wyglądają oba obrazki - jeszcze czekają na powieszenie...


* * *

W obrazku paryskim postawiłam już dość sporo krzyżyków ;) Pierwsza prezentacja już w piątek :)

Dziękuję za liczne odwiedziny i komentarze :)

31 komentarzy:

  1. Świetne dwa tryptyki wyszły - przyznam, że całość jest bardo w moim guście, szczególnie kolorystycznym.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny komplet wyszedł :). Urocze są te obrazki :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny komplet. Podziwiam na kanwę 20 ct. Dla mnie ona jest już za drobna

    OdpowiedzUsuń
  4. Super:) lubię takie małe obrazki :) i te zawijaski przy lampach

    OdpowiedzUsuń
  5. To teraz trzecia ramka i pozostale 3 garbusy i bedziesz miala komplet:)
    Rowery juz mam, ramki na garbusy tez, kanwe 20ct tez tylko inne hafty mi sie pchaja do reki :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Garbusow jest 6???? Nie wiedziałam. ;)

      Usuń
    2. Kasia - wszystko przed Tobą :D

      Usuń
    3. Piegucha - mam nawet ramkę na te pozostałe garbusy, ale w miejscu gdzie chcę powiesić tryptyki nie zmieszczą się trzy obrazki :( Muszę to jeszcze przemyśleć...

      Usuń
    4. No to garbuski razem, a rowery gdzie indziej i problem rozwiazany. Nie rozumiem dlaczego chcesz rozdzielac biedne garbuski???? nie rob im tego :(

      Usuń
    5. Czuje się przekonana :D obiecuję, że znajdę na nie czas :)

      Usuń
  6. Ślicznie się razem prezentują.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wyszło ślicznie, uwielbiam perminkowe serie miniaturek.

    OdpowiedzUsuń
  8. Haniu, cudowny komplet sobie stworzyłaś:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniały tryptyk, a jakie krzyżyki maleńkie. Chyba przez lupę haftowałaś.

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny komplet i wspaniale oprawiony!

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne są! Uwielbiam te serie!

    OdpowiedzUsuń
  12. super,pięknie się prezentują

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja wiedziałam!!! A moje rowery sa wyhaftowane całość dwoma nitkami (bo na 14ct krzyzyki jedna nitka mi sie nie podobają) i tez myśle ze jest dobrze ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękna seria! nie widziałam tej wersji :) ślicznie się prezentuje! W garbuskach byłam kiedyś nieziemsko zakochana. A teraz chciałabym taką rowerową serię też

    OdpowiedzUsuń
  15. Prześliczne hafciki i jak misternie wyhaftowane:)
    Ta jedna nitka, wcale nie odjęła im uroku :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudowności. podziwiam kunszt wykonania. Pięknie oba tryptyki obok siebie wyglądają. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Ten czetwony akcent w szarosciach jest rewrlacyjny. Bardzo podobaja mi sie oba tryptyki. Fajnie ozdobia nowy domek ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajnie wyglądają te szare obrazki i małym elementem czerwieni...super wyszło!

    OdpowiedzUsuń
  19. Pięknie wykonane i oprawione oba tryptyki!

    OdpowiedzUsuń
  20. Wyszło super! Lubię je!

    OdpowiedzUsuń
  21. uwielbiam tu zaglądać ..te trojaczki są cudnej urody:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony po sobie ślad :)