19 lipca 2012

TUSAL lipcowy i przesyłki

Kiedy ten miesiąc minął??? Dziś kolejny nów, a w moim słoiczku troszkę niteczek znów przybyło:)


Dotarły dziś do mnie dwie przesyłki-pierwsza z nich to kolejna kanwa z RR nadmorskie wspomnienie, na której będę wyszywać ostatni obrazek (kanwa aggaw).

Druga paczuszka ogromnie mnie ucieszyła-jest to prezent od Cyber Julki-podziękowanie dla mnie liczne wizyty w jej Pracowni:)
Takie cudeńka dostałam:



Cyber Julko-dziękuję za to wyróżnienie-zawsze z przyjemnością zaglądam na Twój blog:)

4 komentarze:

  1. Cała przyjemność po mojej stronie! Niech ten talizman przyniesie Ci szczęście!:) Buziaczki!

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne przesyłeczki :) Będę podziwiać twojego bloga :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Haniu, dziękuję :*
    A Wy jak? druga córa już z wami jest?

    Ty wiesz, że jeszcze myszek nie zaczęłam? Przeprowadzka, potem problemy z brzucholem no i tak zeszło... ;) muszę się zmobilizować!

    OdpowiedzUsuń
  4. Haniu, myszko moja! W sierpniu idę na urlop i niewykluczone, że cały miesiąc będę poza domem. Czy z ewentualną wysyłką mojej kanwy z Nadmorskim wspomnieniem mogłabyś wstrzymać się do początków września?
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony po sobie ślad :)