17 lutego 2019

SAL Paryski szyk (1)

Miesiąc temu zakończyły się zapisy na tegoroczny SAL na moim blogu.

Dla tych, którzy nie wiedzą - wyszywamy takie cuda:


Nie ma pośpiechu z tym SALem - wyszywamy w swoim tempie i w dowolnej kolejności. Ale przypominam, że te z Was, które do końca stycznia 2020 wyszyją co najmniej cztery obrazki, wezmą udział w losowaniu nagrody.

Od dziś do 21 lutego można linkować posty z postępami (nie one będą brane pod uwagę na koniec zabawy, ale post podsumowujący z co najmniej czterema gotowymi obrazkami).

Na pierwszy ogień wzięłam wzór z kropkami - on jako pierwszy wpadł mi w oko. Postępy liche, bo przez ostatni miesiąc zajęta byłam dwiema innymi dużymi pracami. Wyszywam na lnie Zweigart Edinburgh 35ct w kolorze Antique White:


Kilka z Was ma już gotowe obrazki, ale jestem ciekawa jak postępy pozostałych :)
Zapraszam do linkowania :)

10 komentarzy:

  1. U mnie też słabo... ale najważniejsze do przodu

    OdpowiedzUsuń
  2. są bardzo piękne,miłego haftowania

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja som sa prihlásila, ale nerozumiem tomu :-(
    Poradíte mi?
    Daniela

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. The entries to this SAL have already ended :(

      Usuń
  4. Oj, będzie co podglądać :-) Powodzenia życzę i radości z realizacji idei :-))
    Pozdrawiam Cię serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne wzory:) powodzenia! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Niestety nie mogę podlinkować mojego haftu... Jakiś błąd mi wyskakuje... :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Linkowanie było aktywne do wczoraj. Zapraszam za miesiąc :)

      Usuń
  7. Będą pięknie prezentować się wraz z paryską serią którą haftowałaś w ubiegłym roku.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony po sobie ślad :)