14 stycznia 2019

Steampunk Coffee Mill - nowy haft na nowy rok

Pod koniec ubiegłego roku Ania z kreatywna.tv ogłosiła nową zabawę na rok 2019 - cały rok z nowym haftem.

Wahałam się czy się zapisać, a jeśli tak to jaki wzór wybrać. W planach mam m.in. królika od Switełany (a nie skończy się pewnie na jednym), ale to małe wzory, na pewno nie zajęłyby mi całego roku ;)

W zasadzie decyzję podjęłam jakiś czas temu. Postanowiłam spróbować wyszyć coś bardziej skomplikowanego ;) Zdecydowałam się na steampunkowy wzór od Minasyan Yana (znanej też jako Jane Eyre).
Wzory tej autoki zauroczyły mnie ponad rok temu - kiedy podglądałam zmagania Margo z Wandą ;)

Może tego o mnie nie wiecie, ale dzień bez kawy jest dla mnie dniem straconym :D Nie mogłam więc przejść obojętnie obok takiego cudnego młynka do kawy:


Nici mam już przygotowane, ale medytuję jeszcze nad materiałem. Chciałabym go wyszyć na lnie, kupiłam nawet ćwiartkę Belfastu, ale nie wiem czy nie będzie za jasny...

Kiedy wskoczy na tamborek - nie wiem :( Idealnie byłoby zacząć już w styczniu, ale jak będzie - czas pokaże.

24 komentarze:

  1. Jest piękny! Młynek z duszą;) Oby jak najszybciej zagościł na Twoim tamborku.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiekny wzor, trzymam kciuki i czekam na raport z postepow :) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny wzór Haniu wybrałaś:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale super wzór:) piękny młynek:)
    Trzymam kciuki za wyszywanie:)
    Oj dzień bez kawy to też nie dla mnie;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Krásny mlynček, super výšivka!!!
    Pekný deň,
    A.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny młynek :) Powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Znam te wzory :) Nawet jeden z nich mam w dalekosiężnych planach :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj będzie cudo :) Już zacieram ręce na podglądanie postępów

    OdpowiedzUsuń
  9. oj troszkę trudny...ale ty sobie poradzisz,bedę kibicować

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny choć z pewnością niełatwy wzór wybrałaś Haniu - będę podglądać postępy.
    Dla mnie również dzień bez kawy to dzień stracony :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo oryginalny wzór, w sam raz dla miłośniczki kawy :) Podzielam tę miłość...

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo piekny wzór :) będę czekać na odsłony.
    Ps. Ze mnie też jest niezły kawosz :p

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ciekawy wzór, życzę powodzenia:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Oryginalny wzór, czekam na pierwszą odsłonę!

    OdpowiedzUsuń
  15. Zapowiada się bardzo interesująco. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. przepiękny ;) nie mogę się doczekać pierwszych postępów ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Przepiękny obrazek. te u Margonitki oglądałam z wielkim zaciekawieniem i fascynacją. tutaj będzie identycznie. Działaj! :) Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczny haft. Z przyjemnością będę śledzić postępy :)

    OdpowiedzUsuń
  19. bardzo fajny wzorek! Powodzenia w poszukiwaniu idealnego materiału :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Co tu dużo pisać... GENIALNY OBRAZ! Bardzo się cieszę, że zdecydowałaś się na udział w zabawie, z przyjemnością będę podglądać postępy :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo ciekawa praca. Kolosik i jeszcze ten pokaźny młynek będzie co robić w tym roku.

    OdpowiedzUsuń
  22. Powodzenia bardzo fajny wzór na nowy rok.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony po sobie ślad :)