14 grudnia 2018

Dookoła świata - Polska

W tym roku Kasia zaprosiła nas w hafciarską podróż dookoła świata. Zwiedziliśmy razem wiele europejskich krajów, ale także Amerykę, Afrykę i Azję.
Naszą podróż kończymy w Polsce :)

Miałam nie lada problem z interpretacją tego tematu ;) Bardzo chciałam wyszyć jarzębinę - ale niestety nie udało mi się znaleźć odpowiedniego wzoru na kartkę :(

W końcu postawiłam na coś, co również kojarzy mi się z naszą Ojczyzną - maki i chabry :)
Karteczka poleciała w ubiegłym tygodniu do mojej Babci - jako upominek imieninowo-urodzinowy :)



Bardzo dziękuję Kasi za zorganizowanie tej zabawy i zabranie mnie w hafciarską podróż życia :)

8 komentarzy:

  1. Śliczna karta 😀. Z moim miastem mak jest szczególnie związany 😀. Nazywa się Maków 😀 i jest jakaś opowieść z tym związana. Kartka na pewno sprawiła wiele radości 😀

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne. Kocham maki i chabry.

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam polne kwiaty :) Śliczną kartkę zrobiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna i podejrzewam, że Babcia zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny haft i kartka, a mak to zdecydowanie polski symbol, a chabry to są moje ulubione polne kwiaty, więc wszystko mi pasuje :-) Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony po sobie ślad :)