12 sierpnia 2018

Niedziela z hafciarskim alfabetem - WYNIKI

W ubiegłą niedzielę skończyłyśmy nasze zmagania z hasłami do hafciarskiego alfabetu.


Przez niemal pół roku kilkanaście hafciarek opisywało swoje skojarzenia na daną literkę. Jesteśmy z Kasią pod ogromnym wrażeniem Waszego zaangażowania i kreatywności (nie tylko tej hafciarskiej) :) Bardzo Wam dziękujemy za wspólną zabawę :) Kto wie - może kiedyś z tych naszych haseł powstanie hafciarski poradnik ;)

Z 11 zapisanych osób 6 spełniło warunki, by wziąć udział w losowaniu podwójnej nagrody (jedna od Kasi, druga ode mnie).

Niniejszym ogłaszamy, że zwyciężczynią alfabetowej zabawy została


Serdecznie gratulujemy i prosimy o kontakt mailowy -> hanulek83@gmail.com lub caath79@gmail.com.

9 komentarzy:

  1. Gratulacje dla Zwyciężczyni. Nie brałam udziału ale zaczytywalam się w Waszych skojarzeniach co niedziela ☺

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje dla Kasi! Wygrana jak najbardziej zasłużona :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje dla zwyciężczyni :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje dla Kasi! Gratuluję również organizatorkom bardzo fajnego pomysłu na zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Siedzę sobie właśnie na lotnisku czekając na odbiór bagażu, przeglądam zaległości na blogach i co widzę? Ja wygrałam zabawę ? :D Miło mi bardzo, choć rumieńcem się okrywam jak pomyślę o kilku postach w zabawie naprędce pisanych i z braku czasu niedostatecznie wyczerpujących ;) Maila napiszę jak już się ogarnę po powrocie ;) Wielkie dzięki!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony po sobie ślad :)