24 września 2017

Ślubna SoDa i urodzinowe goździki

Kiedy latem wyszywałam drzewo życia, obiecałam sobie że jak tylko je skończę to zabiorę się za kartki świąteczne. Sporo ich w tym roku będzie i chcę mieć pewność, że ze wszystkim zdążę.

Sampler skończony (do poczytania TUTAJ), a kartki... nawet nie zaczęte :( Ale właściwie nie mam na co narzekać, bo czas na krzyżyki jest i nawet mam co wyszywać ;)

Zostałam poproszona o dwa obrazki na dwie szczególne okazje - ślub i urodziny (Panny Młodej, dodajmy).

Na pamiątkę ślubną wybrałam coś z serii SoDa - obrazek trochę z jajem ;) Przyjemnie się toto wyszywało a i kolory super na tę pogodę (u mnie szaro i buro).

Na potrzebę tych zdjęć obrazki w ramkach są bez szybek. Tak jak wszystkie SoDy wyszywałam na białej Aidzie Zweigart 18ct.
I niech Was data nie zdziwi ;) Takie rzeczy tylko w UK ;)







Obrazek urodzinowy to znane mi już goździki. Kilka miesięcy temu powstała kartka z tym motywem.
Obrazek wyszywany na białej Aidzie Zweigart 16ct, ramka ze sklepu Tiger:




Dziękuję za Wasze komentarze :) Oprawione drzewo życia na pewno pokażę na blogu :)

Tak przy okazji - byłby ktoś chętny na całoroczną zabawę kartkową? ;)

32 komentarze:

  1. Piękne oba - nawet nie wiem, który mi się bardziej podoba :)
    Na zabawę u Ciebie? - idę w ciemno :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Obydwa hafty są cudne! A karteczek nigdy dosyć :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne obrazeczki :)
    Ja też mogę się pokusić o tą zabawę, jestem ciekawa, co to będzie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oba obrazki są przepiękne Haniu! :) Ja jestem wstępnie chętna na kartkową zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak ja lubię wesołe wzorki z SODY. Śliczne pamiątki.

    OdpowiedzUsuń
  6. Pamiątka ślubna prześliczna. Data, jak data. Na ślub każdy dzień jest dobry ;)
    Karteczka urodzinowa też mi się bardzo podoba.
    Co do zabawy karteczkowej, to ja mam mieszane uczucia - chciałabym ale boję się że znów się nie wyrobię...
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Super obrazek, data jak data. Bardziej zdziwiło mnie to, że pierwsze jest imię mężczyzny a nie kobiety. Ale może taki angielski zwyczaj...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli już to ewentualnie "brytyjski", bo ja nie mieszkam w Anglii ;)

      Nie chodzi o zwyczaj tylko o kolejność osób na obrazku - dziwnie by wyglądało imię kobiety pod postacią mężczyzny i odwrotnie ;)

      Usuń
  8. Cudne obrazki, szczególnie młoda para urocza!

    OdpowiedzUsuń
  9. Swietna pamiatka Haniu:) Tak jak za Kasią, za Tobą też pójdę w ciemno:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Oba obrazki super! A ten ślubny jest naprawdę świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wzorki Sody uwielbiam :) Świetnie wyszło!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale nie rozumiem, co jest złego w dacie? Że w niedzielę? Z urzędem może gorzej, ale w moim mieście był ślub kościelny w niedzielę. Śliczna pamiątka :) młodzi będą zadowoleni :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ahoj,
    výšivky sú obe krásne, tá prvá je super, mne by sa páčila zarámovaná aj s paspartou :-)
    Pekný deň,
    A.

    OdpowiedzUsuń
  14. Przeurocze obie prace! Prześliczne hafty. Te obrazki SODA maja niesamowicie energetyzujące kolory.:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wspaniała pamiątka ślubna, Haniu. Wzorki Sody haftuje się świetnie :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. hehe co do daty, to w Dubaju śluby są każdego dnia (a hinduskie śluby często trwają kilka dni pod rząd), gorzej jak się jest zaproszonym każdego dnia, a w międzyczasie chodzi do pracy... :P

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne obrazki, obydwa :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Prześliczne hafty Haniu. Bardzo misterne i profesjonalnie wykonanie. Same w sobie stanowią piękno.

    OdpowiedzUsuń
  19. Dwa piękne obrazki. Ładnie wyszyte i ładnie oprawione. :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękna pamiątka, taka na luzie :) Obrazeczek urodzinowy równie fajny :) Ja to może jestem stuknięta, bo tyle mam planów na haftowanie, ale na zabawę jestem chętna :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Ślubnym obrazkiem jest zachwycona, jest genialny :) Goździki też mi się podobają, ale wiesz, co ślub to ślub ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Jeszcze nie miałam okazji wyhaftować nic z wzorków z SoDa a to duży błąd!
    Prześliczna i strasznie pozytywna pamiątka ślubna. Dla mnie ślub może być i we wtorek, byle potem zawsze razem :))) A goździki to chyba moje ulubione kwiatki:)
    margoinitka.pl

    OdpowiedzUsuń
  23. Przepiękny jest ten obraz, widziałam na fb ale na żywo pewnie jest o wiele piękniejszy. Urzekająca jest ta delikatność. Obrazek urodzinowy oszałamia, uwielbiam goździki, uwielbiam :3.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony po sobie ślad :)