19 sierpnia 2017

Nadrabiam zaległości...

Może ktoś zauważył, że długo mnie nie było...
Nie było to spowodowane porzuceniem bloga, zaprzestaniem krzyżykowania (nigdy!) czy jakimś zdarzeniem losowym... Po prostu wakacjowaliśmy :D
Jestem już z powrotem - czas więc na nadrobienie zaległości.

Po pierwsze chciałam ogromnie podziękować czterem cudownym koleżankom hafciarkom, od których dostałam cudne prezenty :)

Kasia zawsze mnie zadziwia i zaskakuje :) Umówiłyśmy się tylko, że wyśle mi kilka/kilkanaście scrapków ;) A w paczuszce dostałam cały ogrom przepięknych baz! Oraz kartkę imieninową i zestaw do haftu :) Kochana, Ty wiesz co lubię najbardziej :*



W czasie mojego pobytu w Polsce otrzymałam także dwie przesyłki urodzinowe :)

Od Wioletty:



Ani:



Jeszcze raz z serca Wam dziękuję!

O czwartej przesyłce opowiem Wam w innym poście ;)

* * *

Niestety - co do moich prac xxx to nie mam się czym pochwalić :( "Drzewu życia", które miałam nadzieję podgonić przez wakacje, jeszcze dużo brakuje do końca :( W tym momencie jest to mój priorytet, bo na jego skończenie mam już tylko 3 tygodnie... w którymś z następnych postów pokażę ile mam na chwilę obecną.

Po powrocie do domu kolejne prace wskoczyły na tamborek, wkrótce będę się chwalić ;) Ale najpierw sampler - kciuki i dobre myśli mile widziane :)


13 komentarzy:

  1. Piękne prezenty :) no i powodzenia w pracy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. witaj po przerwie :)
    liczę, że powstaną cudne kartki :)
    ps. Kawaaa - wiesz o co chodzi :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześliczne prezenciki:-)
    Pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wakacje są potrzebne :) Piękne prezenty dostałaś!

    OdpowiedzUsuń
  5. Super, że już wróciłaś do naszego blogowego świata :) Mam nadzieję, że wypoczęłaś i naładowałaś baterie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super prezenciki. Jestem ciekawa Twoich nowych xxx.

    OdpowiedzUsuń
  7. Po urlopie to dopiero będzie turboigła :)
    Jak to dobrze, że cisza blogowa to tylko wakacyjna przerwa.

    OdpowiedzUsuń
  8. Cieszę się, że fajnie wypoczęłaś i naładowałaś akumulatory :) Teraz czekamy niecierpliwie na kolejne urocze krzyżykowe prace :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Super niespodzianki otrzymałaś, nawet najmniejsza mulina w prezencie jest dla hafciarki miłym prezentem, a tu widzę dziewczyny poszalały ...pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  10. czasem każda z nas robi przerwę od blogowania, tym milej potem wracać :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam nadzieję, że wypoczęłaś i nabrałaś nowej energii :)
    Piękne przesyłki dostałaś!
    A kciuki trzymam i czekam na postępy krzyżykowe :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Odpoczywać też trzeba:) Witaj spowrotem:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony po sobie ślad :)