20 marca 2017

Candy na powitanie wiosny

Kochane koleżanki hafciarki i moje czytelniczki!
Dziś na blogu podwójna okazja do świętowania - pierwszy dzień wiosny (to podobno dziś a nie jutro) oraz... mój siedemsetny post!
Ogłaszam więc...



Zasady:

- do udziału zapraszam tylko osoby prowadzące bloga (lub fanpage) o tematyce rękodzieła
- zapisy poprzez przycisk ADD YOUR LINK (sam komentarz z chęcią udziału nie będzie się liczyć)
- na swoim blogu (lub fp) proszę umieścić banerek z linkiem do tego posta
- nagrodą będzie niespodzianka - częściowo spersonalizowana, dlatego wykonanie jej może potrwać kilka dni. Proszę więc o cierpliwość
- zapisy trwają od dziś do 20 kwietnia


Serdecznie zapraszam i życzę powodzenia!


54 komentarze:

  1. Z przyjemnością biorę udział, banerek już powieszony :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chętnie się zapisuję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiosna to taka pora, na którą zawsze czeka się z utęsknieniem ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Chętnie wzięłabym udział, ale niestety wyjeżdżam za granicę i się nie załapię;P Ale na bloga wpadać będę bo tworzysz przepiękne rzeczy;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja również chętnie wezmę udział, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ho, ho! 700 post to wspaniałe osiągnięcie. Ileż cudnych prac w tym czasie pokazałaś :) Gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję 700-nego postu :) Oczywiście z przyjemnością wezmę udział w zabawie. Banerek już już u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja też się chętnie zapisuję, bo bardzo lubię podziwiać Twoje dzieła :) Gratuluję ilości postów i pracy włożonej w zrobienie wszystkiego co nam zaprezentowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo jestem ciekawa co przygotujesz :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wiem,wiem,nie mam szans,ale nie zaszkodzi spróbować:))

    OdpowiedzUsuń
  11. Serdecznie gratuluję 700-nego posta :))
    Z przyjemnością ustawiam się w kolejce po niespodziankę, bo piękne prace tworzysz.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Oczywiście, że się zgłaszam! Z największą radością i nadzieją na... cud :-)
    Pozdrawiam serdecznie, Haniu :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Przyłączam się z wiosennym zapałem :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo chętnie się zapisuję, ciekawa jestem niespodzianki którą ktoś otrzyma, a może ja:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję 700-nego posta!!
    Z ogromną chęcią przyłączam się do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  16. 700 postów??? Wow...serdeczne gratulacje :D.Zgłaszam chęć zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratuluję 700 posta i oczywiście z przyjemnością biorę udział w zabawie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Dawno się w nic nie bawiłam więc teraz chętnie się zgłaszam. Banerek na blogu już "wisi".
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratuluję siedmiuset postów, szok jak to szybko się nazbierało, a pamiętam początki twojego bloga. Z przyjemnością dołączam do zabawy i pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  20. Chętnie stanę w kolejce w udziale do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Zaglądam bardzo często, nie zawsze zostawiam słówko, ale podziwiam zawsze :)
    Nieśmiało ustawiam się w kolejce :)
    Oczywiście gratuluję tylu postów, życzę jeszcze wielu równie cudnych i pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Z Tobą witać wiosnę to przyjemność :) Z chęcią się zapisuję :)

    OdpowiedzUsuń
  23. I ja z checia wezme udzial w zabawie
    pozdrawiam Cornelka

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja również biorę udział w zabawie, banerek zabieram na swojego bloga.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Banerek zawisł :) Się dodałam :P

    OdpowiedzUsuń
  26. również ustawiam się w kolejce:) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  27. Gratuluję 700 postów, to wspaniała liczba. Życzę Ci kolejnych 700 a nawet więcej i z przyjemnością oczekuję kolejnych Twoich wpisów :) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  28. Pięknie, 700 postów! Gratuluję i życzę weny na kolejne :)
    Do zabawy się też zgłaszam, bo krzyżyki uwielbiam, a sama ich nie umiem :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja mam dopiero jeden post ;) Banerek wrzucony, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  30. Z przyjemnością wezmę udział :) A swoją drogą 700 post to nie lada wyczyn - gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Uwielbiam miłe niespodzianki i candy. Biorę udział.

    OdpowiedzUsuń
  32. Gratuluję 700 posta !
    Z ogromną przyjemnością wezmę udział w zabawie...pozdrawiam:)
    K.

    OdpowiedzUsuń
  33. Witaj! Wprawdzie zwracasz się do "koleżanek hafciarek", ale może ja również mogę wziąć udział w Twoim candy :) Osobiście nie zajmuję się haftem, ale bardzo lubię takie prace :)
    Na szybko poszperałam w tym, co pokazujesz na blogu, spodobało mi się i myślę, że będę wracać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam więc na moim blogu :)
      W powitaniu zwracam się także do moich czytelniczek :)

      Usuń
  34. Kolejka spora, ale nie ma się co dziwić, bo robisz piękności.
    Z cierpliwością ustawiam się na końcu i zapraszam do siebie.
    Pozdrawiam. Ola.

    OdpowiedzUsuń
  35. O mało co bym przeoczyła twoje candy - tak to jest, jak się od razu człowiek nie zapisze.;)Zgłaszam się więc! :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Pragnę ! Banerek u mnie: http://grandmothermartha.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Bardzo lubię niespodzianki więc z chęcią przyłączę się do zabawy :).

    Z tym pierwszym dniem wiosny, to jest trochę pokręcone, bo 20 był astronomiczny, a 21 kalendarzowy ... Jakby nie mogły być w jeden dzień :).

    OdpowiedzUsuń
  38. Kolejka długa przede mną, ale może akurat los do mnie się uśmiechnie.
    A niespodzianki, szczególnie wiosenne są bardzo mile widziane.
    Banerek zaraz wieszam.
    I pozdrawiam bardzo wiosennie :*

    OdpowiedzUsuń
  39. Grzechem byłoby nie spróbować :) 700 post... gratuluję wytrwałości!

    OdpowiedzUsuń
  40. Ustawiam się w kolejce, może ta 60. przyniesie mi szczęście ;)
    A Tobie gratuluję takiej ilości postów i życzę kolejnych -stu :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Ja też spróbuję szczęścia w Twojej zabawie:)
    Życzę jeszcze wielu setek takich postów:)

    OdpowiedzUsuń
  42. Serdeczne gratulacje z okazji 700-posta! Wielu kolejnych inspiracji Ci życzę! Piękne prace pokazujesz! Zapisuję się do Twojej zabawy, banerek i link już są. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  43. Gratuluję wytrwałości w pisaniu, gratuluję 700 wpisu.
    Z ogromną przyjemnością poczekam na losowanie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  44. Gratulacje! Ja też ustawiam się szybciutko..może jeszcze zdążę:P

    OdpowiedzUsuń
  45. Gratuluję! Tyle wpisów, mam nadzieję, że inspiracji starczy Ci jeszcze na bardzo długo :)
    Ja również ustawię cię w kolejce :D
    Pozdrawiam cieplutko :*

    OdpowiedzUsuń
  46. Chętnie ustawiam się w kolejce. Gratuluję prac i prowadzenia bloga. Pozdrawiam Cię serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  47. Gratuluję 700 posta i życzę jeszcze wielu kolejnych. Twoje prace podglądam w ukryciu przy okazji wspólnych zabaw, w których bierzemy udział. :)
    Z przyjemnością przyłączę się do zabawy. :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony po sobie ślad :)