13 lutego 2016

Siłownia Twórcza "Romantycznie"

Kilka dni temu ogłosiłyśmy na Turkusowym Hamaku kolejny temat Siłowni Twórczej.
Tym razem temat brzmi "Romantycznie".

Miałam nie lada problem z wybraniem wzoru, który pasowałby do tego tematu... chciałam bowiem uniknąć serduszek i walentynek...

I wtedy nastąpiło olśnienie! Ty Wilson i jego grafiki :) Udało mi się w swoich przepastnych zbiorach znaleźć odpowiedni rozmiarowo wzorek.
Wyszyłam go jedną nitką na białej Aidzie Zweigart 20ct.



Szczegóły ST i regulamin znajdziecie TUTAJ.

18 komentarzy:

  1. Uwielbiam grafiki Ty Wilsona. Ślicznie wygląda ten haft

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękna grafika i przepiękny haft. Cieszę się, że udało ci się znaleźć coś bez serduszek ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Te grafiki Wilsona są przepiękne:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Super są wzory na podstawie jego grafik. Parę już zrobiłam. Między innymi tą. Wyszła Ci świetnie

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny haft.
    Grafiki Ty Wilsona bardzo mi się podobają, kilka już wyszywałam.
    Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczna jest ta grafika:) u mnie ciągle czeka na swoją kolej.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale fajnie to wyszlo:)...tak magicznie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Grafiki Ty Wilsona są świetne, mam zamiar wyszyć sobie całą kolekcję... :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna :-) kiedyś też wyhaftuję te grafiki ;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Taki mały obrazek, a wyszedł tak uroczo :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo inspirujący hafcik :) Idealny, nieprzesadzony serduszkami, subtelny :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Precioso detalle de San Valentín!!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony po sobie ślad :)