22 września 2014

Candy na pożegnanie lata

Myślę, że to już najwyższy czas, by po raz kolejny podziękować moim Czytelnikom za odwiedziny, komentarze i wszystkie miłe słowa na temat moich prac. Cieszę się ogromnie, że podoba się Wam to, co tworzę i że mam swoje miejsce w sieci, w którym mogę to pokazać. 

Ogłaszam więc candy na pożegnanie lata - jutro bowiem zaczyna się już jesień...


Lawendowa zawieszka, która była nagrodą w Blog Hop Candy, wywołała duże zainteresowanie :) Postanowiłam więc wykonać ją jeszcze raz. Kolory może mało letnie, ale mam nadzieję, że wynagrodzi to wspaniały zapach lawendy :)

Kilka prostych zasad:

- do udziału zapraszam tylko osoby prowadzące bloga o tematyce rękodzieła (haft, scrapbooking, druty, szydełko, frywolitki etc.)
- komentarz pod tym postem = chęć udziału w zabawie
- na swoim blogu proszę umieścić banerek z linkiem do tego posta
- zapisy od dzisiaj do 22 października, do 23.59

Do wygrania m.in. lawendowa zawieszka:


Serdecznie zapraszam do zabawy :)

60 komentarzy:

  1. Śliczna jest ta dziewczynka. Błękitnej nie udało się zdobyć ;) to może tym razem.
    Zapisuje się szybciutko i pozdrawiam serdecznie, życząc pięknej złotej jesieni.
    D.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dopiero zaczynam przygodę z blogowaniem i nigdy nie brałam udziału w Candy, ale co tam kiedyś musi być ten pierwszy raz :) Zgłaszam się! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest śliczna! Chętnie ją przygarnę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. witaj, chętnie ustawiam się w kolejce po pachnąca zawieszkę :) banerek juz wisi :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Oczywście że staję w kolejce :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. I ja również się zapiszę :) banerek za chwilę poleci na pasek boczny ( o ile dobrze zapamiętałam jak to się robi!)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna jest ta zawieszka:) Chętni i ja się przyłączę do zabawy:)

    OdpowiedzUsuń
  8. I ja grzecznie przycupnę w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Może tym razem się uda?
    Banerek już jest na blogu, a ja życzę miłej jesieni :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczna zawieszka :) Oczywiście staję w kolejce ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Z przyjemnością ustawiam się w kolejce :-) Wspaniała zawieszka z lawendą, a ostatnio pokochałam ten cudowny zapach...
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  12. no... ja oczywiście się zapisuję, bo nagroda przecudna!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Haniu uwielbiam Twoje dzieła więc grzecznie ustawiam się w kolejeczce :*

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam ta dziewczynke, mam nadzieje, ze dopisze mi szczescie :) Banerek umiescilam :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Z miła chęcią się zapiszę. Zawieszka jest urocza.

    OdpowiedzUsuń
  16. LUBIĘ LEN, LUBIĘ DZIEWCZYNKĘ I LUBIĘ LAWENDĘ - OTO 3 POWODY DLA KTÓRYCH WARTO JĄ MIEĆ :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam zapach lawendy, chętnie się zapisuję. Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Rzuciłam okiem na tytuł i się zasmuciłam "Co, na pożegnanie? To już nie będzie tych pięknych, delikatnych haftów na płótnie?" Ale potem doczytałam do końca, że to o lato chodzi hehe.
    Wcale się nie dziwię, że zawieszka cieszy się powodzeniem! W takim razie i ja ustawiam się w długaśnej już kolejce :) Pozdrawiam i cieszę, że to "pożegnanie" to jednak jeszcze nie pożegnanie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Jaka śliczna zawieszka!! pewnie że się zapisuję:D Banerek zaraz zawiśnie tam gdzie trzeba.

    OdpowiedzUsuń
  20. Zawieszka napewno pięknie pachnie więc się chętnie
    zapiszę na te urocze candy - pozDrawiaM serdecznie ;)))

    OdpowiedzUsuń
  21. Uwielbiam dziewczynki Veronique, a jeszcze z lawendą... Czym prędzej się zapisuję.:) Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  22. Oczywiście staję do kolejki bo od dawna marzę o lawendowym woreczku.

    OdpowiedzUsuń
  23. Przepiękna zawieszka :)
    I też ustawiam się w kolejce :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. Z wielką przyjemnością wezmę udział w zabawie :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  25. Zawieszka jest prześliczna, więc nie mogę sobie odmówić przyjemności zapisania się;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  26. Cudna zawieszka.. trafiłam przypadkowo, ale na pewno zostaję na dłużej. :)
    Banerek umieszczam na www.decustyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Zawieszka jest tak urocza, że z ogromną przyjemnością przyłączę się do zabawy:) banerek u mnie: http://liona-mojepasje.blogspot.com/ Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Szkoda odchodzącego lata :( ale śliczna zawieszka może to osłodzić swoim zapachem i wglądem :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  29. zapisuję się z wielką przyjemnością

    OdpowiedzUsuń
  30. Witaj! Bardzo chętnie zapisuję się ;)
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  31. śliczna zawieszka lawendowa
    szkoda ze ja mało rękodzielnicza w tych dziedzinach

    OdpowiedzUsuń
  32. Zawieszka cudna (wiem coś o tym), ale ponieważ ostatnio wygrałam u Ciebie turkusową to dam szansę na wygraną innym koleżankom :)
    Banerek powiesiłam może ktoś jeszcze się skusi.
    Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  33. Tez sie zapisze, wspaniale rzeczy ofiarujesz,pozdrawiam Cie i zapraszam do mnie.ania

    OdpowiedzUsuń
  34. Z przyjemnością przygarnę to cudo,może się uda.
    Pozdrawiam. Ola.

    OdpowiedzUsuń
  35. Ja też zapisuję sie do kolejki, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  36. I ja się wpisuję :) zawieszka jest cudowna :) mam nawet gdzieś ten schemacik, śliczny.

    OdpowiedzUsuń
  37. Ustawiam sie i ja:)
    Baner u mnie na blogu http://szydelkowe-cuda.blogspot.com/
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  38. I ja się zapisuję. Cudna zawieszka :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Niezwłocznie ustawiam się w kolejce - piękny haft. :)))
    alternative-diy.blogspot.com - potwierdzenie iż czynię rękodzieło.
    Natomiast bannerek jest tutaj: (aktualny blog) marteczki.blogspot.com
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  40. Nie udało się z niebieską panienką, to próbuję szczęścia drugi raz :):):)
    Baner na blogu http://terenias.blogspot.com/.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  41. Proszę mnie dopisać do listy chętnych na candy. Lubię i podziwiam haft xxx, może i ja kiedyś spróbuję?
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  42. I śliczna i pachnąca :)) Z przyjemnością się po nią ustawiam.

    OdpowiedzUsuń
  43. Oczywiście staję w kolejce po takie śliczności! :)

    OdpowiedzUsuń
  44. To ja chętnie sie ustawiam w kolejce... Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  45. Chętnie ustawiam się w długiej kolejeczce, bo, jak się pewnie domyślasz, kocham lawendowe zawieszki i nigdy mi ich dość :))) W dodatku Veronique Enginger należy do moich ulubionych projektantek, no i jedną dziewczynkę już dostałam w prezencie i wskoczyła na bobinkę :) Gdyby los się do mnie uśmiechnął, moja różowa dziewczynka miałaby śliczną siostrzyczkę :)
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Z mila checia ustawiam sie w kolejce :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Ufff...super, że zdążyłam..też ustawiam się w kolejce:)

    OdpowiedzUsuń
  48. Witam:) Ja dopiero u Pani raczkuję, ale chetnie sie przyłacze do zabawy:)

    OdpowiedzUsuń
  49. Z przyjemnością dołączę do zabawy:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  50. Witam :)
    z miłą chęcią zgłaszam się i ja.
    banerek umieściłam u mnie na blogu
    pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  51. Bardzo chętnie się zapiszę. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  52. Witam! Z miłą chęcią zgłaszam się i ja w końcu udało mi się zamieścić banerek :)

    OdpowiedzUsuń
  53. Zajrzałam i zostaję na dłużej pozdrawiam i ustawiam się w kolejce zapraszam do siebie http://biebrzmilskakraina.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  54. Śliczna zawieszka i dlatego zapisuję się w kolejkę. Oczywiście zostaję na długo, długo :)
    dociaklocia.blogspot.com
    Pozdrawiam Dorota

    OdpowiedzUsuń
  55. Z przyjemnością i ja spróbuję szczęścia a jesli do mnie zawita to podzielę się nim z pewnym Małym Wojownikiem :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  56. Chętnie się zapiszę i zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  57. Wprawdzie na wygraną szanse są niewielkie, ale się zapiszę, bo uwielbiam lawendę i bardzo podobają mi sie Twoje hafty :) Podlinkowany banerek umieściłam na sutasz-agi.blogspot.com
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  58. Czy mogę przejść na ostatni samochód ...
    Banner blog tutaj http://wwwbloggercomcreate-blogg-grinna.blogspot.ru/

    OdpowiedzUsuń
  59. Ależ cudności!
    Z radością udział biorę!
    Banerek u mnie.
    Moc pozdrowień!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony po sobie ślad :)