06 listopada 2013

Wymianka karteczkowa na Boże Narodzenie

W tym roku troszkę się zagapiłam... ale to nic ;) Jest jeszcze czas, by ogłosić moją trzecią już


WYMIANKĘ KARTECZKOWĄ NA BOŻE NARODZENIE



Zdjęcie stąd
Zasady:

- do udziału zapraszam przede wszystkim osoby prowadzące bloga (jeśli nie masz takiej strony, a chcesz wziąć udział w zabawie-napisz do mnie i pokaż swoje prace)
- zastrzegam sobie prawo do weryfikacji zgłoszeń i nie przyjmowania osób, które wcześniej nie wywiązały się podobnej zabawy (u mnie lub kogoś innego)
- zapisy tylko pod tym postem-zgłoś się poprzez formularz ADD YOUR LINK (zgłoszenia zostawione tylko w komentarzu nie będą brane pod uwagę)
- zapisy od dziś do 27 listopada
- losowanie i wysyłkę adresów przeprowadzę do 29 listopada
- każda z nas wykona dwie kartki bożonarodzeniowe dowolną techniką
- karteczki wysyłamy do dwóch różnych osób w takim terminie, aby zdążyły dotrzeć do Adresatek przed Świętami 
- karteczkami chwalimy się na swoich blogach najwcześniej 24 grudnia
- wysyłamy tylko kartki, bez słodkości i przydasi (chyba że ktoś bardzo pragnie obdarować swoją Połówkę/Połówki, ale nie jest to obowiązkowe)
- po zapisaniu się na wymiankę proszę o maila ze swoim nickiem blogowym, adresem, adresem bloga i ewentualną zgodą na wysyłkę kartki/kartek za granicę; mój mail: hanulek83@gmail.com (w tytule maila proszę wpisać "Wymianka 2013")
- proszę też o przesłanie mi zdjęcia/zdjęć zrobionych przez Was kartek-wykonam z nich kolaż podsumowujący naszą zabawę
- chętne osoby mogą umieścić na swoim blogu bannerek


Zapraszam serdecznie do zabawy!


10 komentarzy:

  1. Fajnie dostać życzenia świąteczne na własnoręcznie zrobionych kartkach:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dwa razy już brałam udział w zabawie a mówi się przecież "do trzech razy sztuka", więc tradycji musi stać się zadość ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super jest dawać, a na święta człowiek chciałby podzielić się z wszystkimi .
    Z chęcią ponownie wezmę udział w twojej zabawie
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Kartka to też prezent!
    Więc się zapisuję
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak co roku tez się dopisuje :))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Z miłą chęcią się zapisuje na Twoją wymiankę. Maila wyślę jutro, bo dziś jest jakas awaria inetu i nie mam jak wejśc na konto :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dopisana. Będzie to moja pierwsza wymianka :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Kochana ja również się zapisuję:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam karteczkowe wymianki więc się zapisuję.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony po sobie ślad :)