01 czerwca 2019

HAED A Stitching Shelf - rok z HAEDem

Rok temu postawiłam pierwsze krzyżyki w wymarzonym HAEDzie. Przez pierwsze 100 dni, trochę kosztem innych prac, pracowałam nad nim codziennie. Potem trochę zwolniłam i w efekcie po pół roku pracy nad nim, na koniec grudnia 2018, miałam zrobione niecałe 16%.

Mimo wielu hafciarskich planów na rok 2019 wierzyłam, że i na HAEDa znajdę czas... i tu się pomyliłam :( Tak się skupiłam na SALach i wyzwaniach, że na kolosa czasu zwyczajnie zabrakło... od 1 stycznia przybyło tylko 8 000 xxx :( 

HAED "A Stitching Shelf"
1.06.2018-31.05.2019
68 000 xxx

 W tym czasie przybył mniej więcej taki fragment:



Trochę statystyk:


Co dalej? Na pewno nie zrezygnuję z HAEDa. Nie ma opcji, żeby powędrował do szuflady i stał się UFOkiem! 

Dziękuję, że towarzyszycie mi w mojej przygodzie z HAEDem :) miło czuć Wasze wsparcie i doping :) 

11 komentarzy:

  1. Kochana przy tej pikselozie w tym wzorze i tak masz dużo... Sama wyszywając mojego często dostaję szału przy częstych zmianach kolorów i tym bardziej podziwiam. A to, że tempo spadło to nic. Najważniejsze, że do przodu
    Ps. Obiecuję nie wymyślać nowych zabaw, żebyś miała czas na kolosa. I raczej od września nawet nie będę miała na to czasu, więc na pewno będziesz miała czas na ten piękny wzór.

    OdpowiedzUsuń
  2. To bardzo wymagający wzór. Wiem, bo sama zaczęłam pracę z jedną z wersji tego haftu :) To jest praca na długie miesiące, a nawet lata. Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  3. Dasz radę! Teraz zastopowało, by w najbliższym czasie ruszyć z zdwojoną siłą

    OdpowiedzUsuń
  4. wow postępy ogromne ;) czekam na kolejne ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pomalutku dojdziesz do celu. Powstaje wspaniały obraz.

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie, że wreszcie pokazałaś postępy, nie mogłam się doczekać :) Cieszę się, że dalej masz bojowe nastawienie do tego haftu :) Brniemy dalej!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie odpuszczę! Za bardzo mi się podoba :D I mam już dwa następne HAEDy w kolejce :D

      Usuń
  7. Ja i tak podziwiam za cierpliwość! Niesamowicie dużo pracy!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony po sobie ślad :)