11 stycznia 2019

Podaj dalej - upominki

Rok temu, na początku stycznia, ogłosiłam na moim blogu "Podaj dalej". Jako pierwsze zgłosiły się Marzena i Lucyna. Jak pewnie wiecie, w tej zabawie na wysłanie upominku mamy 12 miesięcy. Dziś obie przesyłki dotarły do adresatek.

Długo nie miałam pomysłu co by to miało być - oczywiście oprócz tego, że na pewno będzie to coś ręcznie robionego.

Pomysł na upominki zrodził się kiedy przeglądałam wzory w książce Oiseaux, papillons et petites bêtes au point de croix autorstwa Veronique Enginger. Nie jestem fanką owadów - może poza biedronkami i... motylami ;) 

Na lnianych igielnikach musiały pojawić się kolorowe motyle:






Nie mogło również zabraknąć kartek:



A to całość dla Marzeny:



i Lucyny:




Tworzenie igielników to czysta przyjemność :) Bardzo się cieszę, że dziewczynom spodobały się upominki :) Niech Wam wszystko dobrze służy :)

Zapraszam na blogi dziewczyn - na dniach powinny pojawić się u nich posty z zaproszeniem do "Podaj dalej" :)

21 komentarzy:

  1. Cudeńka stworzyłaś, obdarowane z pewnością ogromnie ucieszyły takie upominki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiekne te igielniki:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj cudne te igielniki. Ja jestem zachwycona podatkiem.dziękuję Haniu☺. Ddzis ogłoszą u siebie zabawę ☺

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajne paczuszki :) Igielniki są przecudne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Igielniki z motylkami są zachwycające! Zakochałam się w nich od pierwszego wejrzenia! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne upominki. Mam od Ciebie kilka igielników, ale ciągle chciałoby się kolejne widząc te cuda :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne motylki, igielniki z nimi są przeurocze. Kartki zachwycają :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Haniu, jeszcze raz bardzo Ci dziękuję za przepiękny upominek!

    Przy okazji zapraszam do wzięcia udziału w moim podaj dalej. Zapisy tutaj:

    https://pasjemojelucy.blogspot.com/2019/01/115-podaj-dalej-od-hani.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  9. Poduszeczki - igielniki z motylami są przecudne :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne hafty z motylkami. Prezenty idealne.
    Pozdrawiam
    D.

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne motylki, też je lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  12. no no...igielniki wykonane po mistrzowsku

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne prezenty przygotowałaś.Pozdrawiam:-).

    OdpowiedzUsuń
  14. Wspaniałe upominki, a Twoje igielniczki są rewelacyjne, mój ciągle w użytku :) Pozdrawiam i życzę wszystkiego dobrego w Nowym Roku! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne motylki!Też nie miałam pomysłu na drobiazg do PD i przyznaję się bez bicia,że ściągnęłam od Ciebie pomysł motylkowy.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony po sobie ślad :)