21 stycznia 2019

Imieninowo dla Agnieszki

Dziś świętuje jeszcze jedna AgnieszkaTak się złożyło, że to właśnie ona wygrała konkurs na najpiękniejszą kartkę w zabawie Imieniny Miesiąca :)

Jako główny prezent przygotowałam biscornu z wisterią :) Jak tylko zobaczyłam ten wzór, wiedziałam że wykonam go jako nagrodę w tej zabawie ;)





Oprócz biscorniaka poleciały dwie kartki - z gratulacjami


i oczywiście imieninowa


oraz przydasie


Prezent doszedł dzisiaj - czyli w samą porę :) I na pewno się spodobał :)
Jeszcze raz wszystkiego dobrego, Agnieszko :)

19 komentarzy:

  1. Ależ cudeńka! Na pewno się podobają, są fantastyczne! A ten haft na lnie, co za precyzja... Podziwiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny prezencik. Piękny biscorniak. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak zwykle piękne biscornu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przecudne biscornu! Takiego wzoru chyba jeszcze nie widziałam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Od kilku lat podglądam te Twoje biskorny, są cudne.Cały zestaw zresztą chciałoby sie mieć :):)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ojj spodobał się, spodobał i to jeszcze jak! Dziękuję po raz drugi :*

    OdpowiedzUsuń
  7. wspaniały prezent,wszystkiego dobrego dla Agnieszki

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniałe nagrody wykonałaś. Uwielbiam Wisterię i kolor fioletowy. hehe Myślę, że Agnieszka zadowolona. :) Pozdrawiam serdecznie. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. piękne to biscornu ;) wzór też mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piekne biscornu i sliczne karteczki

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne biscornu, w cudownych kolorach. Ja czekam aż moja wisteria zakwitnie na działce i chyba się nie doczekam.
    Pozdrawiam serdecznie
    D.

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystko piękne i bardzo gustowne.

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiękny prezent i to biscornu - cudo! Muszę kiedyś takie zrobić;-)
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  14. O! Wisteria! Luuubię...
    Śliczny wzorek, który widzę u Ciebie po raz pierwszy. Całość przepięknie wygląda. Podziwiam urodę haftów i staranność wykonania :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piekny igielnik i karteczka:) Świetnie razem wyglądają:)druga karteczka z ptaszkiem też bardzo ładna :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wspaniały prezent <3 Wisterię kocham :)
    Pozdrawiam wiosennie!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony po sobie ślad :)