30 listopada 2018

Dookoła świata - Wielka Brytania

Dziś obchodzimy dzień św. Andrzeja - patrona Szkocji. To idealny moment na prezentację kartki w zabawie Dookoła świata - w końcu listopadowy temat to Wielka Brytania :) Temat mi bliski, bo od ponad 10 lat mieszkam w UK. 

Jak tylko przeczytałam u Kasi, że w listopadzie podróżujemy na Wyspy, wiedziałam... że nie będzie to Londyn :D W końcu UK to nie tylko Anglia. 

Już dawno chciałam wyszyć ten wzór, ale jakoś wcześniej nie było okazji. Teraz mam niepowtarzalną szansę, by pokazać kawałeczek tego, co jest mi bliskie na co dzień. 

Kartka przedstawia Forth Bridge - most kolejowy nad zatoką Firth of Forth. Został on otwarty w 1890 r., a łączy Edynburg z hrabstwem Fife. Czasem nazywany jest Forth Rail Bridge - dla odróżnienia go od Forth Road Bridge - równoległego do niego mostu drogowego.




Ten wzór był dla mnie wyzwaniem... niestety zaprojektowano go na nici Anchor - zmuszona więc byłam zamienić kolory na DMC. Ale z efektu jestem zadowolona :)

To już przedostatni temat w tej zabawie ;) Ciekawa jestem gdzie zakończymy tę podróż ;)

7 komentarzy:

  1. Jak ten czas leci... kartka bardzo ciekawa, fajnie że przybliżyłaś nam historię tego mostu. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hafcik niewielki, ale skomplikowany. Bardzo ładna karteczka
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie jest poznać kawałek Szkocji :) Ładna karteczka, most też niczego sobie, chociaż odnoszę wrazenie, że pomiędzy przęsłami brakuje mu torów hihihi

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mnie ujął ten motyw mostu. Taki inny, niebanalny. Świetna karteczka. Nie pamiętam, czy na początku była Polska. Jeśli nie, to powinna być ostatnim etapem - taki powrót do własnego kraju :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie do Polski będziemy podróżować w grudniu ;)

      Usuń

Dziękuję za pozostawiony po sobie ślad :)