04 września 2018

SAL na powitanie jesieni (1)

Prawie dwa miesiące temu Kasia ogłosiła kolejną wspólną zabawę - SAL na powitanie jesieni. Finał tuż tuż - najwyższa więc pora pokazać moje postępy ;)
Do zabawy można jeszcze dołączyć, jedyny warunek to zakup wzoru na Etsy.

Jak już pisałam w tamtym poście - ten wzór już dawno mi się podobał. I już wtedy wiedziałam, że jeśli zdecyduję się go w końcu wyszyć, to zrobię to na lnie.
Zdecydowałam się na len Zweigart Edinburgh 35ct w kolorze flax.

We wzorze występuje sporo mieszanych kolorów, najlepiej więc wyszywać go dwiema nitkami (takie zresztą zalecenia znajdują się w legendzie). Bardzo mi się podobają kolory użyte w tym wzorze :)

Wyszywanie zaczęłam od jednego z większych elementów, ale nie od środka:


Zdecydowałam się od razu robić backstitche - i to był dobry wybór, bo przy tych maleńkich listkach nietrudno byłoby o pomyłkę, zwłaszcza na lnie:


Dziś nadrabiam zaległości i kończę wieniec. Potem już tylko środek i napis. Postaram się wrzucić jeszcze 1-2 posty przed finałem zabawy.

19 komentarzy:

  1. Ale cudny...juz zapachnialo jesienia, chociaz u mnie lato nie poddaje sie:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękny... ten wianek z listków jest zachwycający... delikatny i ulotny... :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna kolorystyka. Haft będzie prześliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Powoli jesień pojawia się na blogach :) przepiękny haft, czekam na kolejną jego odsłonę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Już wygląda ślicznie... czekam na ciąg dalszy :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Niezła dłubanina, te listeczki :) Ale efekt piękny!

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie się zapowiada. Cudne kolory ☺

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie a jak jeszcze kaloszki i parasol dołączą, to będzie prawdziwa rewelacja.Kolory cudne.

    OdpowiedzUsuń
  9. piękne kolory ma ten hafcik :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Naprawdę piękny wzór :) Na lnie w tym kolorze wygląda naprawdę fantastycznie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczności :) Len to dobry wybór do tego wzoru.

    OdpowiedzUsuń
  12. Prześliczny haft
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Zakochałam się w tej kolorystyce. Również zaczęłam haft od małych listków,a nie głównego motywu.

    OdpowiedzUsuń
  14. Rewelacyjne kolory! Rewelacyjny wzór.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony po sobie ślad :)