niedziela, 26 lutego 2017

TUSAL 2017 - luty

Lutowy nów to kolejna okazja do pokazu TUSALowego słoiczka. Mój został porządnie nakarmiony ;) W rzeczywistości niteczki nie zajmują aż tyle miejsca - tak po prostu wyglądają jak nie są ubite:


Dziś też po raz pierwszy prezentujemy udekorowane słoiczki :)
U mnie w tym roku coś w rodzaju zawieszki, choć jak widać nie wisi ;)


Przypominam, że jeszcze tylko dziś do północy czekam na zdjęcia Waszych udekorowanych słoiczków. Zdjęcia, które otrzymam po tym terminie nie wezmą niestety udziału w konkursie na zakończenie TUSAL 2017.

10 komentarzy:

  1. Śliczna niezawieszona zawieszka;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna zawieszka stojąca;) Fajny wzorek :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna zawieszka. Fotkę mojego słoiczka już wysyłam. Pozdrawiam Małgosia.

    OdpowiedzUsuń
  4. Oooo fajnie skomponowana ozdoba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Niewisząca zawieszka bardzo elegancka. Mnie osobiście zauroczyła :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Que bonito!! yo también estoy bordando ahora....besos

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony po sobie ślad :)