03 kwietnia 2016

Niedziela z DFEA - geranium

Dziękuję Wam z całego serca za posty pod poprzednią notką, które dodały mi otuchy i zdecydowanie poprawiły humor :) Choróbsko powoli mija - a chęć do krzyżyków i wszystkiego innego w końcu wraca :)

Kwiecień postanowiłam zacząć z przytupem - zabierając się za kolejny zielnik.
Tak jak wspominałam w poście z finałem glicynii - jest to geranium.
I chociaż nie przepadam za kolorem czerwonym, to muszę przyznać że ten obrazek ma coś w sobie i jest bardzo energetyczny - a tego teraz mi brakuje.

Po jednym dniu mam tyle:



Wyszywam jak zwykle na Luganie 25ct w kolorze Antique White:


* * *
Jeszcze wracając do obrazka SoDa. Do końca zostało jeszcze sporo: dokończenie rzędu z kapeluszem, blat biurka
i samo biurko. W następnej sodowej notce pokażę jak obrazek będzie wyglądał w całości :)

Pozdrawiam Was wiosennie :)

25 komentarzy:

  1. Dopiero poczatek a juz cieszy oko! A przygotowana paleta zapowiada piekny haft ;) Piekna seria powstaje ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudne kolory i tak jak piszesz, obraz ma to "coś" w sobie. W całości będzie się pięknie prezentował :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolory sa fajne, haft bedzie cudny.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolory w tym wzorze wyglądają fantastycznie :) Uwielbiam odcienie czerwieni i różu <3 To będzie piękny hafcik :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolejny śliczny obrazek powstaje. Nieustannie podziwiam za wyszywanie na lnie.. mnie jakoś nadal brak odwagi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu, Lugana to nie len ;) To materiał o splocie typu evenweave. Wyszywa się na nim podobnie jak na kanwie, bo dziurki są dobrze widoczne :)

      Usuń
  6. Zapowiada się kolejny śliczny hafcik.

    OdpowiedzUsuń
  7. Przytup tak silny, że aż tu, w Tarnowskich Górach, odczułam tąpnięcie :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dużo zrobiłaś przez jeden dzień :).

    Masz fajne nożyczki :).

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawi mnie materiał na którym wyszywasz. Ja ciągle robię to na kanwie. Zastanawiam się na próbie na lnie ;) Czekam na kolejne efekty pracy i na obrazek sodowy. On szalenie mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lugana to materiał typu evenweave (o równym splocie). Wyszywam na niej jedną nitką co jedną nitkę materiału - przez to nie widać efektu 3D, który na pewno byłby widoczny na lnie (przy wyszywaniu co dwie nitki materiału jedną lub dwiema nićmi).

      Usuń
  10. I kolejna piękna praca przed nami:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczności się zapowiadają...już teraz hafcik wygląda cudnie:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Z ciekawością będę podglądała, bo akurat geranium nie jest zbyt popularne na blogach. Kolekcję zielników będziesz miała imponującą :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Na pewno będzie piękne. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Och, podziwiam te Twoje krzyżyczki..*____*

    OdpowiedzUsuń
  15. Ah to Twoje tempo i równość krzyżyków :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja akurat uwielbiam czerwony, zatem już mi się podoba.:)

    OdpowiedzUsuń
  17. jakie śliczne nożyczki! Nigdy nie miałam takich malutkich tylko zawsze takie wieeelkie :D Muszę się chyba kiedyś skusić i sobie takie sprezentować :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Pięknie się zapowiada. ..kolorki takie ciepłe:-)

    OdpowiedzUsuń
  19. To mnie zaskoczyłaś,a ja myślałam,że tylko kapelusz i koniec. Nowy kwiatowy hafcik - piękny.

    OdpowiedzUsuń
  20. Pięknie się zapowiada!!!

    OdpowiedzUsuń
  21. Super :-) Powodzenia i czekam na kolejna odslone :-)

    OdpowiedzUsuń
  22. będzie przepiękny haft :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony po sobie ślad :)