09 lutego 2016

UFOkowe podsumowanie stycznia: Sarah Kay - "Friendship"

W styczniu udało mi się skończyć pierwszy z trzech moich UFOków :) Pisałam o nich TUTAJ.

Zdecydowałam się na obrazek "Friendship" Sarah Kay, bo najmniej w nim było do zrobienia.
Tym bardziej się sobie dziwię, że tak długo z tym zwlekałam...

Wzór troszkę zmodyfikowałam - zabrakło na nim trawy i liska. Wszystko dlatego, że koniecznie chciałam by obrazek zmieścił się w owalne passe-partout.

Dla przypomnienia - wyszywałam na białej Aidzie Zweigart 16ct nićmi DMC.
Wzór można znaleźć w numerze 125 TWOCS (2007).





Obrazek już zawisł w pokoju moich córeczek :)

28 komentarzy:

  1. Prześliczny! Te wzory są zachwycające!

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny obrazek, w sam raz do pokoju dziewczynek

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaki śliczny, idealny do tej ramki!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo dziewczęcy ten wzorek, a radość z pozbycia się UFOka pewnie ogromna.

    OdpowiedzUsuń
  5. Rewelacyjne panienki, zdecydowanie do pokoju dziewczynek ;) Decyzja o owalnym paspartu jak najbardziej trafiona, takie okienko fajnie zwraca uwage na haft.

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny. :)
    Idealny dla Twoich córeczek. To tak jak Dorotka z Marysią - siostra starsza z młodszą :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny....idealny do pokoju małych księżniczek:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przecudnej urody obrazek i kolorystyka. Idealnie do pokoju małych Księżniczek :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękne! Oczarował mnie ten obrazek. Pięknie oprawiony... cudo!

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo lubię obrazki Sarah Kay, są takie "słodziutkie" :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny obrazek, córeczki na pewno są zadowolone.

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczny hafcik bardzo, ładnie oprawiony.

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiękny hafcik, a owalne passe-partout wygląda bardzo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo wdzięczny obrazek :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. przepięknie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jakże żałuję, patrząc na ten wdzięczny i stylowy haft, że moja dziewuszka już dorosła!
    Przepięknie wykonałaś go i oprawiłaś, Haniu :)
    Pozdrawiam serdecznie z wietrznej Polski :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ależ słodkości :D Śliczny. Gratuluję ukończenia UFO-ka

    OdpowiedzUsuń
  18. Haft idealny do pokoju dziewczynek :-) Piękny, owalne passe-partout to świetny pomysł :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudowny hafcik. Uwielbiam te wzorki choć sama nigdy ich jeszcze nie wyszyłam.

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczny obrazek, szkoda byłoby go zostawić niedokończonym.:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczny obrazek. Bardzo mi się te wzorki podobają, ale ciągle brak czasu...

    OdpowiedzUsuń
  22. Dobrze, że dokończyłaś, bo to śliczny obrazek:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony po sobie ślad :)