21 lutego 2016

Niedziela z DFEA - glicyniowy finał

W ostatnich dniach przysiadłam do glicynii. Od ostatniego pokazu niewiele już brakowało do końca, szkoda więc było odkładać pracę na później. Tym bardziej, że kolejne dwa zielniki czekają w kolejce.

Warto było pomęczyć się z tym maleńkimi fioletowymi kwiatkami - uważam, że całość wygląda zachwycająco :)

Lugana 25ct, kolor Antique White
Nici DMC

Wersja przed backstitchami:


Zbliżenia na glicyniowe szczegóły:






Sześć prac - czyli połowa planu 2015/2016 - już za mną!

Kolejnym zielnikiem będzie geranium :)

* * *
Na blogu "Moje życie pasją usłane" pojawił się wywiad Ani ze mną :) Serdecznie zapraszam do przeczytania TUTAJ :)

40 komentarzy:

  1. Masz rację :) Całość wygląda zachwycająco!
    W związku z materiałem na którym haftowałaś mam pytanko :) Wszystko robiłaś 1 nitką? W schemacie glicynii też są chyba symbole przewidziane na 2 nitki?
    Pytam, bo ja zaczęłam hortensję z tej serii, też na Luganie 25 ct. Mam dylemat, czy potraktować wszystko 1 nitką? Mam wrażenie, że trzymanie się ściśle schematu dodałoby obrazkowi "efektu 3-D", z drugiej strony 2 nitki na tak drobnym materiale to chyba za dużo i krzyżyki nie będą się ładnie układać... Hmmm...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystkie zielniki na Luganie wyszywam 1 nitką. Na rzadszym materiale z użyciem 1 i 2 nitek na pewno byłby lepszy efekt 3D ;) 2 nitki to zdecydowanie za dużo.

      Usuń
  2. Świetnie wyszła :)
    Czekam, aż moja zakwitnie w ogrodzie...

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne kwiaty:) A teraz jakie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O dalszych zielnikowych planach napisałam w poście ;)

      Usuń
  4. Piękny:)jak wszystkie Twoje hafty:)właśnie miałam zapytać na czym haftowałaś,ale się doczytałam,że na luganie:)ja ją niespecjalnie lubię bo jak dla mnie jest "wiotka"i trzeba mieć dobrze naciągniętą na tamborek żeby haft wychodził równo:))Tym bardziej podziwiam:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Maravilloso bordado, me encanta!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. cudny jest, piękną będziesz miała serię. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cała ta seria haftów jest zachwycająca. Mam jeden taki prezent i codziennie z zachwytem go oglądam. Co teraz w planach?

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie zapomnę, kiedy pierwszy raz zobaczyłam kwiaty glicynii na żywo, kiedy przechadzałam się uliczkami Aleppo.. Wiły się po budynku, sięgając balkonu. Cudne!
    Piękny hafcik do kompletu!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. I tym sposobem mamy kolejny cudny haft do podziwiania:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepięknie wyszła ta glicynia:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Glicynia...piękna...urzeka czarem drobnych kwiatów zebranych w kiść :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. ciągle jestem pod wrażeniem zielnika i ciągle boję się za niego zabrać. W Twoim wykonaniu jest piękny:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Glicynia to chyba jednak mój nr 1 wśród kwiatów V.E. Choć na pierwszym miejscu są owoce :) Sześć prac w tym roku -połowa planu całorocznego, gdy mamy dopiero luty, to coś nieprawdopodobnego. Coś czuję, że w tym roku nikt Cię nie przebije w jego realizacji!



    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W tym roku z tego planu powstały dopiero 2 prace ;)
      To taki mój plan od września 2015 do września 2016 ;)

      Usuń
  14. Zdecydowanie warto bylo "powalczyc" z fioletami. Pieknie wyszlo!

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepiękne. Idziesz jak burza! No to co następne? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O kolejnej zielnikowej pracy wspominam w poście ;)

      Usuń
  16. Kolejna piękna praca:) Haniu, tempo niesamowite:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Brawo Hania. Ja zielnik zostawiam sobie na przyszły rok ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudnie się prezentuje! W sam raz na dobry początek nowego tygodnia!

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękna, piękne fiolety :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękny haft...i te kolory ...razem efekt zachwycający.

    OdpowiedzUsuń
  21. Co tu dużo mówić, a raczej pisać: cudowne są i już :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Jest to jeden z najpiękniejszych wzorów z tej serii. Te drobniutkie listki są tak urocze, że napatrzyć się na nie nie mogę! :) Cudo

    OdpowiedzUsuń
  23. Pięknie wygląda! Oj pędzisz z haftami :)

    OdpowiedzUsuń
  24. mam glicynię w ogrodzie i jak kwitnie zagląda wesoło przez okno, przepiękne pnącze !!! i haft także :)

    OdpowiedzUsuń
  25. pięknie się prezentuje! :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Uwielbiam obrazy tej autorki!! Są przepiękne!!

    OdpowiedzUsuń
  27. Pieknie wyszla ta wisteria. Mam pytanie, czy bylaby mozliwosc , zebys mi podeslal ten wzor na moja skrzynke mailowoa KamillaM@comcast.net mam ten wzor, ale jakas taka wersja mala i nie moge sie dopatrzec, a chcialabym wyhaftowac zanim moja wisteria w ogrodzie zakwitnie. Mam nadzieje, ze nie sprawiam klopotu. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Przepiękny haft! Właśnie się zabieram za ten wzór :))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony po sobie ślad :)