23 lutego 2016

Choinka 2016 - kartka z babeczką

Wiosna za progiem, a na wielu hafciarskich blogach zaczynają pojawiać się bożonarodzeniowe prace. Wszystko to dzięki Kasi i całorocznej zabawie choinkowej.

Podobnie jak w zeszłym miesiącu zdecydowałam się na kartkę. Tym razem wzór zaczerpnęłam z jednej z hafciarskich gazetek:




Wzorek nieco zmodyfikowałam - zrezygnowałam z ramki i french knotów:


* * *
Na blogu "Moje życie pasją usłane" pojawił się wywiad Ani ze mną :) Serdecznie zapraszam do przeczytania TUTAJ :)

34 komentarze:

  1. Rewelacyjna karteczka :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładna karteczka :)
    Miło będzie w grudniu wyjąć gotowe kartki, skreślić parę słów i wysłać...

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna kartka powstała:-)
    A wywiad super -cieszę się że mogłam dzięki temu lepiej Cię poznać.
    Pozdrawiam i miłego dnia życzę

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajna ta karteczka:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo elegancka. Podoba mi sie zestawienie kolorystyczne.

    OdpowiedzUsuń
  6. Haft śliczny i bardzo fajnie wygląda w zestawieniu z tą kratką.

    OdpowiedzUsuń
  7. Urocza świąteczna mufinka.

    OdpowiedzUsuń
  8. Podoba mi się taka babeczka. Fajna zabawa. Ja planuję zrobić coś świątecznego ale póki co z kurczakami ;) Idę czytać wywiad ;))

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo lubię te babeczkowe wzory. A Twój na kartce super się prezentuje :).

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładna i apetyczna kartka:) Wywiad czytałam- wyszedł świetnie i interesujący. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. ogromnie podobają mi się wzorki takich babeczek :) twoja prezentuje się bardzo apetycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczna karteczka :) Nie wiem, czy skorzystasz z mojej rady, ale ja tak robię... żeby tło kartki nie przebijało przez kanwę, warto pod tę kanwę podłożyć - przyciętą do rozmiaru tej kanwy z haftem - białą kartkę. Chyba że właśnie o taki efekt chodzi :)
    Serdeczności ślę!

    OdpowiedzUsuń
  13. Karteczka śliczna, a wywiadzik przeczytany. Miło było lepiej Cię poznać :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajnie się ogląda te Wasze świąteczne prace w przededniu wiosny :D

    OdpowiedzUsuń
  15. fajna taka świąteczna babeczka ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Pomysłowy hafcik na karteczkę - piękna, apetyczna i klimat świąteczny też utrzymany.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Karteczka wygląda świetnie - bardzo piękny świąteczny motyw.
    Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. pyszna, świąteczna babeczka i karteczka! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczna karteczka, będzie jak znalazł na najbliższe Boże Narodzenie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. bardzo podobają mi się te babeczki, a w Twoim wykonaniu na kartce wyszła bardzofajnie. typowo świątecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Sympatyczna karteczka wyszła, wywiad również.Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  22. Prześliczna, i znowu zapachniało świętami :3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony po sobie ślad :)