11 lutego 2016

Betty

Kilka dni temu pokazałam mój tusalowy słoiczek i obiecałam, że w osobnym poście pokażę więcej zdjęć.

Do ozdoby słoiczka wybrałam obrazek z serii Les Brodeuses Parisiennes.
Aby było wiadomo czego jest to ozdoba - dodałam odpowiedni napis.

Na materiał wybrałam Zweigart Edinburgh Linen 35ct w kolorze Flax:


Dziewczynka z obrazka ma na imię Betty:



a towarzyszy jej bobinka:


Pomysł na ozdobienie słiczka pinkeepem to u mnie nie nowość ;) Na podobną ozdobę zdecydowałam się już 3 lata temu. Do poczytania TUTAJ.

30 komentarzy:

  1. Idealnie pasuje dziewczynka z bobinką....widzę, że słoiczki mamy te same:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny haft, wzór pasuje do słoiczka idealnie

    OdpowiedzUsuń
  3. Sliczna ta dziewczynka :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudną dziewczynka. Ja to tylko jestem ciekawa jak Ty ja przymocowalas do słoiczka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wstążeczkę przyszyłam do plecków pinkeepa a potem zamocowałam ją na obręczy słoika (najpierw musiałam ją zdjąć) ;)

      Usuń
  5. ślicznie przyozdobiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna dziewczynka. Super pomysł

    OdpowiedzUsuń
  7. Hafick jest piękny i słodziutki:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Uroczy hafcik! Idealny do TU SALu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zawsze mi się ten wzorek podobał. Ślicznie go wykonałaś.:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajna dziewczynka, a mulina na bobince wyglada jakby naprawde byla nawinieta, a nie haftowana.

    OdpowiedzUsuń
  11. Wspaniały mały hafcik :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny hafcik i świetnie ozdabia słoiczek.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wybór jedynie słuszny! Bardzo lubię ten motyw. Wszystkie dziewuszki Enginger mają tyle wdzięku!
    Pozdrawiam i uściski ślę :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Tak pięknie ozdobionego słoiczka tusalowego to ja jeszcze nigdy nie widziałam. Brawo !!! Hafcik uroczy. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczny i wdzięczny wzorek :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetnie go ozdobiłaś :). Hafcik przeuroczy :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. przeuroczy obrazek. Rewelacyjna ozdoba! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. No i jak tu nie wspomnieć, że haft idealnie dopasowany do słoiczka :)
    Dla mnie po stokroć cudowny, bo wzorek od V>E> :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Betty dzierży cudną bobinkę i idealnie pasują do TUSALowego słoiczka :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Betty wydaje się być idealną ozdobą słoiczka ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo lubię wzory z tej serii za te piękne szczegóły. Śliczny pinkeep.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony po sobie ślad :)