wtorek, 29 kwietnia 2014

TUSAL 2014 - kwiecien

Znow sie zagapilam ze sloiczkiem, ale juz to nadrabiam.
Zjecie niestety byle jakie, bo robione telefonem.
Z telefonu tez wysylam ten post, bo komputer niestety
zastrajkowal :( na szczescie zdjecia i wzory udalo sie
odzyskac, ale jeszcze nie mam na nim internetu.

Niestety zdjecia nie bedzie... dwa telefony odmowily wspolpracy :(

1 komentarz:

  1. A to pech z tym komputerem! Wzory trzymam też na zewnętrznym dysku, a co ciekawsze dodatkowo wysyłam na swoje konto pocztowe, a i tak byłabym strasznie zła, gdyby mi je wymiotło z kompa! Dobrze, że odzyskałaś!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony po sobie ślad :)