01 grudnia 2013

SAL "Lizzie Kate" - grudzień

Kto by pomyślał, że grudzień nadejdzie tak szybko...przyszedł czas na linkowanie ostatniego obrazka :)
Bądźcie cierpliwe-wkrótce dam znać która z Was otrzyma prezent niespodziankę za wykonanie wszystkich obrazków w terminie :)

W odpowiedzi na komentarze spod postu z poprzednim obrazkiem: nie planuję organizacji kolejnego SALa na przyszły rok. Sama za to zapisałam się do wspólnej zabawy na fb ;) Wkrótce napiszę coś więcej :)


Obrazki nie blogerek:





Enjoy!



13 komentarzy:

  1. Za trudy organizacji tego SAL-u bardzo dziękuję. Wyszywane obrazki bardzo mi się podobają - więc dziękuję także za wybór tego wzoru :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również dziękuję za trud włożony w organizację naszej zabawy i wybór świetnych wzorków.
    A pozostałym SAL-owiczkom dziękuję za wspólną zabawę, doping i inspirację.
    Pozdrawiam serdecznie żałując, że to już koniec.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję Ci za organizację wspólnego wyszywania!
    Pozdrawiam wszystkie uczestniczki tego SAL-u, z wami wyszywało się super!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też dołączam się do podziękowań za sprawne prowadzenie tej zabawy i cieszę się, że wytrwałam do końca. Z kompletu obrazków ktoś mi uszyje poszewkę na poduszkę na kanapę w pokoju dziecięcym. Jak będzie gotowa, to ją pokażę, mam nadzieję, że już na swoim blogu.
    Wszystkim Koleżankom - SAL-owiczkom dziękuję za wspólną zabawę i do zobaczenia !

    OdpowiedzUsuń
  5. Haniu - wielkie dzieki za organizację wspólnego wyszywania. I dzięki wszystkim współwyszywaczkom SAL-a za wspólną zabawę i do zobaczenia gdzies w sieci na kolejnej jakiejś zabawie :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo dziękuję za organizację tej zabawy! Cieszę się że mogłam w niej uczestniczyć :))
    Będzie nowy ?????

    OdpowiedzUsuń
  7. Haneczko ślicznie dziękuję za zorganizowanie zabawy; dziękuję również wszystkim salowym hafciarkom za wspólną zabawę. Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  8. ale fajowskie rękuciapki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniała zabawa!!! Bardzo dziękuję !!!
    Choć nie zawsze miałam czas ale jakoś się udało zamknąć wszystkie kartki :)
    Pozdrawiam
    http://mirosek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Haniu, serdecznie dziękuję za zabawę. Niestety nie dałam rady wywiązać się terminowo z trzech ostatnich obrazków (aktualnie kończę listopadowy hafcik) - zbyt dużo zwaliło się na mnie w ostatnich miesiącach, to jednak nie zamierzam odpuścić i z pewnością wkrótce ja także zakończę haftowanie 12-stu miesięcy. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ojojoj, jak to szybko minęło :) Dziękuję Haniu za organizację tego SALu, mojej pierwszej zabawy z haftem w roli głównej, w jakiej wzięłam udział :) Dziękuję też wszystkim współhaftującym :)
    Było fantastycznie! :) A każdy z tych dwunastu obrazków tworzących kalendarz będzie mi przypominał o fajnych momentach tego mijającego roku - cudowna wartość dodana :)

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Hura, hura! Udało mi się skończyć SAL-owe obrazki i to jeszcze w starym roku! Buziaki!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony po sobie ślad :)