22 listopada 2013

Siłownia Twórcza "Kuchnia sercem domu"

Postanowiłam po raz kolejny wziąć udział w Siłowni Twórczej w Turkusowym Hamaku.
Jak tylko ten wzorek wpadł w moje ręce wiedziałam, że go wyszyję. I jak zwykle trafiła się wspaniała okazja ;)

Wzór ten pochodzi z gazetki "Creation Point de Croix", z numeru poświęconego wzorkom kuchennym.

Zweigart Belfast Linen 32ct
Kolor Antique White
Nici DMC




* * *
Przypominam, że jeszcze do środy trwają zapisy na moją wymiankę karteczkową na Boże Narodzenie.

25 komentarzy:

  1. Baaardzo, baaardzo mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ladny ten wzorek - az nabralam ochoty na deser :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sympatyczna kuchareczka, ma piękny fartuszek :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. ojjj ciężko było się zdecydować, na którą pracę oddać głos...śliczny haft :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super wzorek... Też mam go w swoich zbiorach :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie wyhaftowany :) Bardzo lubię stylistykę V.E.

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny wzorek:) ślicznie się prezentuje

    OdpowiedzUsuń
  8. Niesamowicie pozytywny, śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniały hafcik! Bardzo mi się podoba :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczny ten haficik :) Taki inny niż większość. Bardzo ciekawy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczna kuchareczka! Bardzo lubię projekty V.E.

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajny wzorek- też przymierzałam się do kuchareczki z V.E. ale w ciut innym wydaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Pierwszy raz nie poznałam, że to Twoja praca. Śliczna!

    OdpowiedzUsuń
  14. Aleja inspiracji ma przyjemność zaprosić na pierwsze w swojej historii CANDY z okazji dziesięciotysięcznych odwiedzin bloga. ZAPRASZAM GORĄCO !!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękna praca. Śliczny wzór. Wykonanie perfekcyjne. Naprawdę.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękna pani z kuchennej makatki:) Cieszy oko i serce:)
    myszszeczkunia.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  17. Taka ozdoba pięknie wygląda w każdej kuchni:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Piekny jest ten obrazek !

    OdpowiedzUsuń
  19. Mam ta kuchareczkę w planie. Póki co mam już 2 na swoim koncie w tym stylu - w tym jedna w zegarze :) zapraszam http://haftowany-blog.blogspot.de/ i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetnie napisane. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony po sobie ślad :)