14 października 2011

Mocha

Trzecia kawka na kanwie Gabrysi jest już gotowa:) Kawki wyszywa się bardzo przyjemnie-nie mogę doczekać się następnej:D




-------
Kilka dni temu zamówiłam nici do farbowania-wybrałam białą mulinę Anchor. Dziś jest już ona u mnie-na farbowanie czekają 24 motki! Niestety chwilowo nie mam czasu żeby się za to zabrać, a szkoda...


Dostałam też kolejny numer TWOCS:


a w nim cudowny dodatek: książeczkę ze świątecznymi wzorami i metalizowane nici Madeira:)


--------
Dziękuję za tak duże zainteresowanie moim candy:) Zapraszam kolejne osoby, zapisy do 11 listopada:)

9 komentarzy:

  1. mmm kawki mi się chce :) ooo dostałaś już gazetkę?? Ja też czekam i czekam i coś doczekać się nie mogę (bo to moja pierwsza z prenumeraty :P) ale dałaś mi nadzieję. Teraz będę żywić nadzieję, że u siebie w skrzynce po pracy znajdę również gazetę, tym bardziej, że po Twojej zapowiedzi wygląda baardzo fajnie

    OdpowiedzUsuń
  2. Obrazek wygląda cudnie! Szkoda, że nie opanowałam nigdy tej sztuki. Bo tai obrazek w kuchni musi być wspaniałą ozdobą :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kawka urocza :) Życzę miłego i udanego farbowania :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kawki super.Gazetka też udana ,dodatki przydatne.!Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczner te kawusie:) nie mogę się doczekać, kiedy sama zacznę je haftować :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ale narobilaś mi apetytu na te gazetkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kawek przybywa aż miło :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ślicznie wyszła ta trzecia kawusia; ja także czekam na kolejne kawusie, a póki co zadowalam się tymi, które ekspres mi zrobi:))

    OdpowiedzUsuń
  9. Robisz apetyt na gazetki :)
    Powiesz jak je zdobyć?

    www.cohenna.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony po sobie ślad :)