28 października 2011

Madame Butterfly (1)

Tak jak pisałam kila dni temu-zorganizowałyśmy z Gabrysią SAL Madame:) Jestem mile zaskoczona tak dużym zainteresowaniem:) Zapraszam wszystkich do wspólnej zabawy-zapisy nigdy się nie kończą:D

Jako pierwszą postanowiłam wyszyć Madame Butterfly. Mam na nią chrapkę już od ponad roku i dopiero wymyślony przez nas SAL zmobilizował mnie by w końcu się za nią zabrać:)

Po wyszyciu powinna wyglądać tak:


Niech Was jednak te ciemności nie zmylą, bo wg legendy wyszywa się ją niebieską DMC 799;)
Ja jednak zdecydowałam się na odcień ciut ciemniejszy i wyszywać będę DMC 798.
Tak wyglądają moje przygotowania, a niedługo pojawią się pierwsze krzyżyki:)

6 komentarzy:

  1. nie ma się co dziwić zainteresowanie, bo projekty są cudne! tylko trzeba się zmobilizować :D ja dlatego będę na razie podpatrywać postępy :) a ta niebieska mulina jest przepiękna!
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeszcze nigdy niewidzialam Madame Butterfly wyszytej niebieska mulinka, jestem bardzo ciekawa jak bedzie wygladac:))
    Pozdrawiam Asia

    OdpowiedzUsuń
  3. super!wobec tego jak czekam na pierwsze postawione krzyżyki :) madame butterfly w wersji blue bedzie wyglądać intrygująco :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Madame jest śliczna, nie mogę się doczekać Twoich pierwszych krzyżyków :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Mój ulubiony kolor - na zdjęciu w ogóle na taki nie wygląda. Bardzo jestem ciekawa końcowego efektu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Tez zawsze mialam na nia chrapke, ale na razie niestety nie mam czasu... Zycze milego wyszywania! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony po sobie ślad :)