11 maja 2011

Wyniki candy

I oto nadszedł ten dzień:) Dziękuję wszystkim za wzięcie udziału w moim candy-nie spodziewałam się aż takiego odzewu:) W zabawie wzięło udział aż 88 osób!
And the winner is... (do losowania użyłam strony random.org):
Szczęśliwą zwyciężczynią jest April79!!!
Serdecznie gratuluję! Poproszę o adres na hanjah@gmail.com
I jeszcze zdjęcie prezencików:




Oczywiście nie zabraknie też czegoś słodkiego:)

Jeszcze raz dziękuję za tak liczny udział w moim pierwszym candy:) Ta zabawa tak mi się spodobała, że wkrótce ogłoszę kolejne:)

* * *
Dostałam dziś kolejną kanwę z prosiaczkowego RR-tym razem Gabrysi. Czy znajdzie się jeszcze jedna osoba chętna do ciasteczkowego candy???

12 komentarzy:

  1. April, gratuluję , świetne prezenty, zwłaszcza kolczyki;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie gratuluje szczęściarze ;o) Tobie Haniu bardzo dziękuję za zabawę ;o) Co do ciasteczkowego RR to zgłosiło się więcej osób niż potrzeba ;o) na razie zero odzewu ze strony organizatorki ;o(

    OdpowiedzUsuń
  3. dziękuję dziękuję dziękuję, jestem przeszczęsliwa:) cudne prezenty .a moja Olka jak zobaczyła zdjęcie z prezentami to mówi" oo mamo mamo a uszyjesz to , ja pytam co? a ona no to wszystko co na zdjęciu, bo to takie śliczne:)
    a do RR jestem już zapisana i czekam na znak do rozpoczęcia zabawy

    OdpowiedzUsuń
  4. Buuu... szkoda, ze nie ja... takie slodkosci... :)
    Gratuluje zwyciezczyni!!!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolczyki super! Gratuluję zwyciężczyni

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje dla zwyciezczyni:))Moze nastepnym razem mi sie uda:))
    Pozdrawiam Asia

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluje zwycięzczyni i dziekuję za zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję również zwyciężczyni :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Przyjemnie tak otrzymywać prezenty. Gratuluję i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. I ja dołączam do gratulacji April79! I niecierpliwie będę wyczekiwać kolejnej szansy na wygraną u Ciebie;)

    OdpowiedzUsuń
  11. April serdecznie gratuluję:))
    Słodkie cukierasy Jej się trafiły.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony po sobie ślad :)