24 listopada 2010

Drugi miś i zakładki

Udało mi się wczoraj zacząć drugiego świątecznego Misia:)
Tym razem zdecydowałam się na kremową kanwę.


Pomyślałam, że skoro już wróciłam do xxx, to zrobię prezenciki na Boże Narodzenie. Najszybciej pójdą mi chyba zakładki-chyba, bo nigdy ich nie robiłam. Postanowiłam poeksperymentować z kanwą plastikową-dziś właśnie otrzymałam przesyłkę:) Są to dwa arkusze 14ct. 


Do wykończenia ich użyję kolorowego filcu, który właśnie dziś zamówiłam. Teraz tylko muszę znaleźć jakieś ładne wzory, a zakładek planuję aż 7:)

3 komentarze:

  1. widze ze szykuje sie nastepny sliczny mis:))
    Haniu a powiedz mi gdzie kupujesz kanwe??
    trzymam kciuki zebys zdazyla z zakladkami:))

    OdpowiedzUsuń
  2. i ja zaczęłam krzyżykowo blogować. zapraszam Haniu ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Och Miś zapowiada się ślicznie:))Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony po sobie ślad :)